راهپیمایی روز جهانی قدس امسال می تواند پاسخ کوبنده ای به جنایت های دشمنان علیه مسلمانان باشد

دنا نما: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در جلسه برنامه ریزی روز جانی قدس گفت: به منظور برنامه ریزی لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در استان کمیته های پنج گانه شامل کمیته فضاسازی با مسوولیت شهرداری یاسوج، کمیته امنیتی و انتظامی با مسوولیت دفتر امنیتی و انتظامی استانداری، کمیته فرهنگی، هنری و ورزشی با مسوولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با مسوولیت صدا و سیما و کمیته مراسم با مسوولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شده است.

حجت الاسلام سید جواد خاضع افزود: از مسوولان این پنج کمیته انتظار می رود هر چه سریعتر فعال شده و نشست های برنامه ریزی را تشکیل دهند.

وی بیان کرد: خبرنگاران، رسانه های ارتباط جمعی و تشکل های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد با زمینه سازی و اطلاع رسانی لازم شرایط را برای حضور پرشور و گسترده قشرهای مختلف مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال فراهم کنند.

خاضع اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال ۲۶ تیر مصادف با ۳۰ رمضان در ایران و سایر کشورهای مسلمان جهان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط حساس منطقه خاورمیانه و جهان اسلام برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال می تواند پاسخ کوبنده ای به جنایت های دشمنان علیه مسلمانان باشد و روحیه مقاومت ملت مظلوم فلسطین را نیز تقویت کند.

خاضع ابراز داشت: روشنگری های لازم در مورد اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس و لزوم شرکت گسترده مردم در آن از سوی صاحبنظران، دانشگاهیان و رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد انجام شود.

وی افزود: حمایت از مظلومان جهان از جمله ملت فلسطین علاوه بر آنکه جزو آموزه های دینی است یک وظیفه شرعی و قانونی بوده و از مولفه های امنیت ملی ایران نیز محسوب می شود.

خاضع گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در یاسوج از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه ۲۶ تیر آغاز می شود و مسیر آن نیز شامل میدان هفتم تیر، خیابان مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت مصلای امام خمینی (ره) این شهر است.

وی بیان کرد: سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در یاسوج هنوز مشخص نشده و زمان و مکان برگزاری این مراسم در سایر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد نیز به زودی اعلام می شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.