حمله خرس به باغبان دلی مهرجان از توابع شهرستان لنده

دنا نما: یک باغبان در منطقه سردسیری دلی مهرجان در شهرستان لنده در موقع آبیاری باغ خود با یک خرس درگیر شد که منجر به شکسته شدن دست وی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ شهرستان لنده دارای مناطق سردسیری و گرمسیری بوده که در طول بهار و تابستان و گاهی تا نیمی از فصل پائیز میزبان عشایر است.

در مناطق سردسیری به دلیل نزدیکی به جنگل و کوهسار حیوانات وحشی بسیاری ازجمله خرس، پلنگ و خوک و… وجود دارد. یکی دیگر از جاذبه هایی که در این شهرستان وجود مناطق سردسیری و وجود باغات مرکبات و گردو می باشد.

مردم عشایر این شهرستان در طول تابستان در این مناطق حضور می یابند تا از جاذبه و طراوت و طبیعت آن به درستی استفاده کنند. در ماه های اخیر با برداشت میوه و مرکبات فصل کوچ عشایر به سمت مناطق گرمسیری آغاز می شود. ولی بسیاری از آنها چندین بار برای آبیاری باغات خود در این مناطق حضور می یابند.

طی روزهای اخیر تعدادی از عشایر این شهرستان به منطقه دلی مهرجان عزیمت کردند، اما با حمله یک خرس به یکی ازباغبانان و عشایر غافلگیر شدند.

زمانی که این باغبان مشغول آبیاری درختان خود بود مورد حمله یک خرس وحشی قرار گرفت که با تلاش همراهان وی از چنگال این حیوان وحشی درآورده شد. در این جدال مرد باغبان دستش از سه جا شکسته شد که پس از انتقال به مرکز شهرستان وی به استان خوزستان منتقل و در بیمارستان بستری شد.حال عمومی این باغبان خوب بوده و مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که به خرس مذکور آسیبی نرسیده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.