۱۵ آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار پرسش مهر رئیس جمهور

دنانما: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکان شرکت خانواده‌ها در فراخوان پرسش مهر ۱۶ برای نخستین سال ظرفیتی برای توسعه فرهنگ مشارکت مردمی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛،فتاح محمدی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست پرسش مهر رئیس جمهوری، اظهار کرد: امکان شرکت خانواده‌ها در فراخوان پرسش مهر ۱۶ برای نخستین سال ظرفیتی برای توسعه فرهنگ، مشارکت مردمی است.
وی افزود: با این حضور تأثیر بینش، تفکر و عقیده تمامی گروه‌های سنی برای ارائه یک راهکار و برنامه‌ریزی ملی را شاهد خواهیم بود.
بنا بر این گزارش هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه پرسش مهر به یک سنت خوب و یک جریان فرهنگی تبدیل شده‌، ۱۵ آذر را آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پرسش مهر رئیس جمهوری اعلام کرد.
وی بیان کرد: سوال شانزدهم پرسش مهر رئیس‌ جمهور در خصوص فرصت‌های پیش روی کشور و چگونگی استفاده از این فرصت‌ها پس از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها است که مخاطبین آن دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی به جزء پایه‌های اول، دوم و سوم ابتدایی است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بیش از ۱۴ هزار معلم، مربی پرورشی، معاون و مشاور آموزش و پرورش می‌توانند در این پرسش شرکت کنند، ضمن اینکه دانشجو معلمان دو پردیس فرهنگیان استان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استان ارسال کنند.
زارع‌پور ابراز کرد: متقاضیان شرکت در شانزدهمین پرسش مهر رئیس‌ ‌جمهور می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، داستان کوتاه، مقاله ادبی، وبلاگ‌نویسی، گرافیک، تصویرسازی، پوستر، طراحی و نقاشی، فیلم کوتاه(داستان و پویا نمایی)، نمایش‌نامه‌نویسی و سرود همگانی و سخنوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نظر شما

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.