اصل شایسته‌سالاری در انتخابات هفتم اسفند در نظر گرفته شود

دنانما: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل قومی و قبیله‌ای با نظام ما خیلی هماهنگ نیست و باید اصل شایسته‌سالاری در انتخابات هفتم اسفند در نظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی پیش از ظهر امروز در نشست ارتقاء امنیت اجتماعی انتخابات اظهار کرد: گاها دیده شده داوطلبان انتخابات وعده‌هایی را می‌دهند که انجام آن وظیفه آنها نیست و یا از عهده انجام این وعده‌ها بر نمی‌آیند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دستگاه‌ها و ادارات در خصوص انتخابات به گونه‌ای عمل کنند که موجب جلب رضایت مردم شوند، افزود: دستگاه‌ها و ادارات در انتخابات به گونه‌ای عمل کنند که مردم به آنها اعتماد کنند و به مردم این اطمینان را بدهند که ما امانتدار آرای آنها هستیم و آرای مردم در انتخابات جابه‌جا نمی‌شود.

وی اضافه کرد: اگر ادارات دولتی در انتخابات دخالت کنند بدون شک اعتماد عمومی از آنها سلب می‌شود و انتخابات مهم پیش‌ رو با مشکلاتی مواجه خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: در فضای مجازی شاهد تخریب فرد و یا گروه‌های سیاسی هستیم و افراد گاهی در خصوص گروه‌های سیاسی شایعاتی درست می‌کنند که باید دستگاه‌های مربوطه از این اقدامات در فضای مجازی جلوگیری کنند.

میرمحمدی با بیان اینکه تبلیغات برروی دیوار خانه‌ها و چسباندن پوستر انتخاباتی موجب نارضایتی در بین مردم می‌شود، گفت: دستگاه‌های متولی برنامه‌ریزی لازم برای جلوگیری از عدم نارضایتی مردم داشته باشند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بحث‌های قومی و قبیله‌ای باعث ایجاد فضای ناخوشایند در انتخابات می‌شود، افزود: در گچساران بیشتر با مباحث قومی مواجه هستیم اما در مرکز استان و شهرستان کهگیلویه بحث‌های ایلی و طایفه ای دیده می‌شود که دامن زدن به این بحث‌ها پیامدهای ناخوشایندی دارد.

وی اضافه کرد: مسائل قومی و قبیله‌ای با نظام ما خیلی هماهنگ نیست و باید اصل شایسته‌سالاری در انتخابات هفتم اسفند در نظر گرفته شود.

این مسئول بیان کرد: با همکاری مردم، مسئولان و نامزدهای انتخاباتی دهمین دوره انتخابات محلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با حضور حداکثری مردم و در فضای آرامی برگزار شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.