نمره دولت در دو سال اخیر نمره قبولی بوده است

دنانما: امام جمعه سی‌سخت گفت: سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در دو سال اخیر همواره یک پای ثابت افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌ها بوده که این موضوع جای قدردانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، در دومین روز از دهه فجر، نخستین کاروان دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها وارد شهرستان دنا شد؛ سازمان جهاد کشاورزی با ۸ پروژه مهم برای افتتاح و یک مورد نیز برای کلنگ‌زنی، سازمان پیشرو در افتتاحیه‌های امروز بود.

افتتاح پمپاژ و خط انتقال آب به اراضی ۱۰۰ هکتاری منطقه محروم سادات محمودی، افتتاح یک مرغداری ۳۰ هزار قطعه‌ای و کلنگ‌زنی پمپاژ و تأمین آب اراضی ۴۸۰ هکتاری روستاهای توت‌نده و گندی‌خوری سه پروژه‌ای بودند که به نمایندگی از دیگر پروژه‌ها افتتاح و کلنگ‌زنی شدند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها گفت: متولی اصلی کشاورزی و همکارانش در این استان برای توسعه و پیشرفت، دست به کارهای بزرگی زدند و پروژه‌های بر زمین مانده زیادی را بعد از سال‌ها تعطیلی به اتمام رساندند.

جهاد کشاورزی در توسعه کهگیلویه و بویراحمد نقش اساسی دارد

وی با بیان اینکه گواهی می‌دهم در دولت تدبیر و امید و دوره مدیریت جدید سازمان جهاد کشاورزی کارهای بسیار خوبی انجام شده، تصریح کرد: طرح‌های پمپاژ و تأمین آب اراضی آبلش لنده، شمس‌آباد چرام، چاه تلخ باشت، مختار بویراحمد و چندین پروژه دیگر، نمونه‌ای از این طرح‌ها هستند که بعد از سال‌ها تعطیلی، به همت مسئولان این استان به ویژه متولیان بخش کشاورزی به بهره‌برداری رسیدند.

وی تصریح کرد: با وجود اعتبارات محدود و مشکلات فراوان مالی، ولی رئیس سازمان جهاد کشاورزی با ریسک کردن و تعهد مالی ایجاد کردن، پروژه‌های بر زمین مانده زیادی را در این دو سال تحویل مردم داده است.

خدمات جهاد کشاورزی به کاهش بیکاری کمک کرده است

نیک‌اقبالی گفت: گوهرگانی خود را بدهکار کرد تا استان به جلو بیفتد و باید قدردان چنین روحیه کار و خدمت در این سازمان باشیم.

وی با اشاره به تبدیل اراضی دیم به آبی در صدها هکتار از زمین‌های این استان ابراز داشت: این کارها تا حدی می‌تواند بیکاری در استان را کاهش دهند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جهاد کشاورزی از ادارات شاخص این استان در بحث اشتغالزایی و تولید است به طوری که عمده طرح‌های ۵۰۰ میلیارد تومانی اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد در بخش کشاورزی است.

وی ابراز داشت: طرح‌های اقتصادی از این حیث که مشارکت مردم، کشاورزان و بخش خصوصی را به دنبال دارد بیش از سایر طرح‌ها خوشحال کننده است و استان را به سمت اهدافش نزدیک‌تر می‌کند.

جهاد کشاورزی یک پای ثابت افتتاحیه‌ها است/ کلنگ کارآمدی نظام به زمین زده شد

حجت‌الاسلام مصباح نژاد نیز در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: سازمان جهاد کشاورزی در دو سال اخیر همواره یک پای ثابت افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌ها بوده که این موضوع جای قدردانی دارد.

امام جمعه سی‌سخت افزود: این سازمان بخش زیادی از اقتصاد را زنده و سرپا نگه داشته و زمینه تولید، درآمدزایی و خودکفایی برای مردم و استان را فراهم می‌کند.

وی خودکفایی را دستاورد نظام اسلامی و فعالیت‌های جهاد کشاورزی را مصداق این دستاوردها دانست و تصریح کرد: کلنگ‌ها و قیچی‌های پروژه‌های امروز در بخش کشاورزی کلنگ کارآمدی نظام اسلامی است.

نمره دولت در دو سال اخیر نمره قبولی بوده است

مصباح نژاد ادامه داد: مشکلات مالی دولت و شرایطی که کشور را تحویل گرفتند باید درک کرد و واقع‌بین باشیم چرا که نمره قبولی دولت تاکنون نمره قبولی بوده است.

امام جمعه سی‌سخت با بیان اینکه تلاش‌های سازمان جهاد کشاورزی در تحقق سیاست‌ها اقتصاد مقاومتی، تحویل پروژه‌های مهم به مردم و خدمات‌رسانی قابل تحسین و تقدیر است، خاطرنشان کرد: رضایت مردم و دلگرمی آن‌ها به ماندن در روستاها پاداش بزرگی برای خدمات جهاد کشاورزی است.

حرف کشاورزان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، کشاورزان در پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی امروز با ابراز رضایت از خدمات این سازمان گفتند: جهاد کشاورزی ما را از دغدغه بیکاری فرزندانمان و خطر به انحراف کشیدن آنان نجات داده و ما قدردان این زحمات هستیم.

نماینده کشاورزان منطقه سادات محمودی با بیان اینکه اجرای این طرح ما را به ماندن در روستاها امیدوار کرده است، گفت: اکنون برای تولید و زیر کشت بردن زمین‌هایمان مصمم هستیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.