لزوم نصب تانکر ذخیره آب در پشت بام منازل و مجتمع‌های مسکونی

دنا نما: مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حالت عادی میزان مصرف آب در استان حدود ۲۰ درصد از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: برای جلوگیری از قطعی و هدر رفت آب باید مدیریت مصرف بهینه را در دستور کار قرار داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال مصرف آب شرب در شهرهای استان به صورت محسوسی افزایش می‌یابد، اظهار کرد: این موضوع به دلیل انجام خانه‌تکانی در روزهای پایانی سال است که باعث شده تا میزان مصرف آب شرب در شهرهای استان تا ۲۰ درصد افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حالت عادی میزان مصرف شهروندان هم استانی حدود ۲۰ درصد از میانگین کشوری بالاتر است، تصریح کرد: برای جلوگیری از قطعی آب و هدر رفت این کالای با ارزش شهروندان باید مصرف بهینه آب را در دستور کار خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل بالا رفتن میزان مصرف آب شرب شاهد کاهش فشار و قطعی آب در برخی از مناطق شهرهای استان هستیم که جا دارد مشترکین آب و فاضلاب برای رفاه حال سایر شهروندان تمام تلاش خود را در زمینه مصرف بهینه آب در روزهای پایانی سال داشته  باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد همچنین بر لزوم نصب تانکر ذخیره آب در پشت بام منازل و مجتمع‌های مسکونی تاکید کرد و گفت: متاسفانه در برخی شهرهای استان از جمله مرکز استان فرهنگ استفاده از تانکر ذخیره آب آنچنان که باید نهادینه نشده است و همین موضوع باعث شده تا در مواقع قطعی  و کاهش فشار آب شهروندان دچار مشکلاتی در زمینه قطعی آب شوند.

لدنی‌نژاد همچنین از تشکیل اکیپ‌های ویژه آبفای شهری برای خدمات‌رسانی به شهروندان و گردشگران در ایام نوروز خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها در تمامی شهرهای استان به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و  آمادگی خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی را خواهند داشت.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.