وداع باشکوه مردم کهگیلویه با پیکر مطهر شهید نصرالله خاکسار + تصاویر

دنا نما: با حضور پرشور مردم شهرستان کهگیلویه، شهید “نصرالله خاکسار” پس از اقامه نماز از سوی حجت الاسلام سید نصیر حسینی، امام جمعه دهدشت در گلزار شهدای این شهر بر روی دستان مردم تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی دنا نما، خورشید امروز با سلام بر پیکر شهید نصرالله خاکسار در دهدشت طلوع کرد حال و هوای دهدشت امروز با عطر شهید عجین شده بود همه آمده بودند و عقربه های ساعت به زمان قرار وداع نزدیک می‌شد.

انتظار سخت است آن هم انتظار ۳۲ساله پدر و مادری که دیگر در این دنیا نیستند و در آرزوی دیدار فرزند خویش به دیار باقی شتافتند، همان پدر و مادری که با هدیه جوان ۱۸ ساله خود دین خود را به اسلام ادا کردند.

صبح روز سه شنبه شنبه شهرستان کهگیلویه حال و هوای خاصی گرفته بود مردم همه آمده بودن از کوچک و بزرگ پیر و جوان خرد و کلان، انگار همه دنبال یک گمشده می‌گشتند که لحظه به لحظه به آن نزدیک می‌شوند، حضور پیکر شهید “نورالله خاکسار” در میان انبوه جمعیت دل‌ها را خدایی و چشم ها را بارنی کرد.

خیابان مملو از جمعیت بود و تابوت شهید با پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی بر روی دوش مردم آرام آرام به سمت گلزار شهدا در حرکت است، شهید می رود تا که آزام گیرد در کنار دیگر نام آوران این دیار، درکنار رزم آوران هشت سال دفاع مقدس.

شکوه تشییع این شهید عزیز یقیناً خاری در چشم دشمنان این مملکت و اسلام عزیز است، این روزها در هرجایی که شهیدی را تشییع می کنند مردم آن دیار به خوبی ادای دین کرده اند و شهید را همچون دُری ناب تا سرای ابدی بدرقه کردند.

نور شهدا هرگز خاموش نمی شود و هنوز هم وقتی نام این بزرگ مردان تاریخ به زبان ها رانده می‌شود حریم شهر پر از عطر یاس فاطمی این جان‌برکفان خمینی می‌شود.

مردان مردی که با لبیک رهبر خویش در دفاع از اسلام و ناموس از بهترین لحظات زندگی خود گذشتند و بعد از سال ها دوری در حساس ترین برهه زمانی به یاری رهبر خویش شتافته و همچنان لبیک گویان در دفاع از امام و رهبر خویش دفاع می کنند.

شهدای مظلومی که تنها جرمشان پاسداری از اسلام و انقلاب در برابر منافقین و کفر بود و امروز ما در هیاهوی دنیا چقدر شما را فراموش کرده‌ایم، همان‌هایی که برای آسایش ما بدترین شکنجه‌ها را تحمل کردند ولی آیا امروز ما جواب فداکاری آن‌ها را داده‌ایم یا نه، شهدای عزیز برای ما دعا کنید که تا لحظه آخر به تاسی از شما پاسدار این انقلاب باشیم.

به گزارش ایسنا؛ شهید نصرالله  خاکسار در مورخ ۹  اردیبهشت ۱۳۴۴ در منطقه دشمن زیاری  دیده به جهان گشود و در تاریخ ۹ اسفند ۶۲ در منطقه عملیاتی خیبر در جزیره  مجنون در سن ۱۸ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد که بعد از ۳۲ سال طی تفحص در منطقه جزیره مجنون پیدا شد و به خانه خود در کهگیلویه بازگشت.

شهید نصرالله خاکسار ۰ شهید نصرالله خاکسار ۱ شهید نصرالله خاکسار ۳ شهید نصرالله خاکسار ۴

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.