۵۷ پروژه برق رسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شد

دنا نما: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی شدن ۵۷ پروژه برق رسانی روستایی در این استان طی سال گذشته خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، مهندس داود راهزادی در نشستی با مدیران و کارشناسان حوزه فنی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: باوجود تمامی مشکلات اعتباری که در سال گذشته وجود داشت اما به لطف خدا و همت دولتمردان ، ۵۷ پروژه برق رسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۹۱ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال در مناطق مختلف این استان اجرایی شد.

وی تعداد خانوار روستایی و عشایری بهره مند شده از اجرایی شدن پروژه های برق رسانی در کهگیلویه و بویراحمد را ۹۵۲ خانوار عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: برق رسانی به ۲۵ روستا زیر ۲۰ خانوار ، احداث روشنایی معابر بیش از ۷۰ روستا و تعویض شبکه های سیمی بیش از ۱۵۰ روستا به کابل خود نگهدار از مهمترین خدمات ارائه شده به روستانشینان این استان در سال گذشته بوده است.

راهزادی از احداث روشنایی معابر ۱۰۰ روستا در سالجاری با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ذکر کرد.

وی گفت: در حوزه برق رسانی به روستاهای زیر ۱۰ خانوار در کهگیلویه و بویراحمد در حال برنامه ریزی هستیم و بزودی تعداد این روستاها مشخص می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برنامه ریزی برای واگذاری نیروگاههای خورشیدی به عشایر طی سالجاری نیز خبرداد.

راهزادی گفت: ۷۰۰ نیروگاه خورشیدی برای واگذاری به عشایر کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که امیدواریم گام موثری برای رفاه عشایر باشد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.