سخنران کشوری مراسم روز جهانی قدس یاسوج اعلام شد

دنا نما: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مراسم روز جهانی قدس امسال سخنران کشوری ایراد سخن می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت الاسلام سید جواد خاضع در جلسه کمیته مراسم هفتم تیر و روز جهانی قدس افزود: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر روز یکشنبه ۶ تیر ۹۵ ساعت ۱۱ صبح در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر یاسوج برگزار می شود.

سیدجواد خاضع ادامه داد: سخنران مراسم هفتم تیر در یاسوج، حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان است.

وی بیان کرد: شخصیت شهید بهشتی، یک شخصیت کم نظیری بودند که بینش سیاسی بسیار قوی داشت و یک عالم و اسلام شناس واقعی بود.

خاضع با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی از ششم تیر تا ۱۲ تیرماه افزود: در این هفته از ماه تیر در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، اقدام تروریستی زیادی در کشور اتفاق افتاده است، از جمله ششم تیرماه سال ۶۰ که ترور نافرجام مقام معظم رهبری است که یکی از حکمت های الهی بود که مقام معظم رهبری زنده بمانند و خداوند ایشان را برای انقلاب زنده نگه داشتند.

وی ادامه داد: همچنین در روز هفتم تیر سال ۶۰ که حادثه ترور شهید بهشتی وو ۷۲ تن از یاران باوفای امام(ره) و انقلاب با بمب گذاری اتفاق افتاد و بمباران سردشت نیز که در هفتم تیر ۶۶ اتفاق افتاد، انهدام هواپیمای مسافربری ایران در۱۲ تیر سال ۶۰ توسط آمریکا اتفاق افتاد و به همین خاطر هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

وی افزود: هفته حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی است که چهره دروغین آمریکا و استکبار جهانی مشخص شود که به بهانه حقوق بشر بیشترین جنایات را انجام دهند و حقوق بشر را ابزاری برای دسترسی به مقاصد شوم خود در جهان قرار داده اند.

  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است که توسط آمریکا و بر پایه کشتار کودکان و زنان ایجاد شده است که برای این کشتار رئیس این رژیم کودک کش، جایزه صلح نوبل را دریافت می کند که نشان از جایگاه حقوق بشرآمریکایی و جنایت های آن دارد و در هفته حقوق بشر آمریکایی باید روشنگری لازم برای نشان دادن چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام شود.

حجت الاسلام سید جواد خاضع در مورد راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این راهپیمایی روز جمعه ۱۱ تیر ۹۵ برابر با روز ۲۵ ماه مبارک رمضان در سراسر نقاط استان برگزار می شود.

وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر یاسوج ساعت ۱۱:۳۰ از میدان هفتم تیر شروع و بعد از طی خیابان های طالقانی و خیابان مسجد صاحب الزمان(عج) به مصلی امام خمینی(ره) ختم می شود.

خاضع ابراز داشت: سخنران مراسم روز جهانی قدس، سردار سرتیپ پاسداردکتر حمیدرضا مقدم فر، مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.