انتقاد ائمه جمعه و مسؤولان از یکدیگر تخریبی نباشد

دنا نما: امام جمعه یاسوج با بیان این که انتقادها باید سازنده باشد گفت: انتقاد ائمه جمعه و مسؤولان از یکدیگر تخریبی نباشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، نشست ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت پنجم مرداد با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و همچنین آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان و با حضور استاندار و برخی مسؤولان برگزار شد.

در این نشست آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی با بیان خدماتی که نظام جمهوری اسلامی تاکنون به خصوص در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته است اظهار کرد: این استان در گذشته یک وجب آسفالت هم نداشت که امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی پیشرفت زیادی کرده هر چند به دلیل محرومیت‌های تاریخی هنوز با سایر نقاط کشور فاصله دارد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز در این استان آن چه که دانشگاه در تهران وجود دارد در استان ما نیز همان دانشگاه‌ها فعالیت دارند.

حسینی خاطرنشان کرد: لذا همه در برابر نظام جمهوری اسلامی وظیفه‌ای داریم که مهم‌ترین وظیفه ما حفظ نظام بوده که از اوجب واجبات است.

وی به نقش ائمه جمعه در توسعه استان اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه نصیحت‌های مشفقانه دارند که باید اگر انتقادی میان ائمه جمعه و مسؤولان هم وجود دارد سازنده باشد و این انتقادها تخریبی نباشد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.