استقبال باشکوه مردم سادات محمودی از کاروان امام رضا(ع) + گزارش تصویری

دنا نما: مردم دهستان سادات محمودی بخش پاتاوه از کاروان خادمان و پرچم مقدس امام رضا(ع) استقبال شایسته ای انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، کاروان زیر سایه خورشید و حاملان پرچم رضوی به دهستان سادات محمودی واقع در بخش پاتاوه شهرستان دنا رسید.

این مراسم معنوی در روز میلاد امام رضا(ع) در روستای بنستان سادات محمودی و از گلزار شهدای این روستا و با متبرک کردن قبور شهدا با پرچم امام رضا(ع) ساعت ۱۰ صبح روز جمعه آغاز شد.

بعد از حمل پرچم رضوی و استقبال از خادمان امام رضا(ع) و حمل این پرچم در روستا، دوستداران اهل بیت(س) در مسجد صاحب‌الزمان روستای بنستان گرد هم آمدند و کانون خادم‌یاری رضوی سادات محمودی رسما شرئوع به فعالیت کرد.

دکتر ستار هدایتخواه مسئول آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع استقبال کنندگان در مسجد صاحب‌الزمان گفت: موسسه جوانان آستان قدس رضوی حدود ۱۰ سال است که شکل گرفته و هدف آن گسترش سیره اهل بیت(ع) و زیارت از راه دور مستضعفین برای کسانی است که استطاعت مالی جهت سفر به حرم رضوی را ندارند.

هدایتخواه گفت: کاروان زیر سایه خورشید که بمناسبت دهه کرامت به شهرها و اماکن مختلف ایران سفر می کند برای چهارمین بار به استان ما سفر کرده است و برای اولین بار در استان به یک دهستان سفر کرده است که افتخار بزرگی برای مردم سادات محمودی است.

این مسئول فرهنگی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی از اهداف این موسسه را خدمت به مستضعفین در قالب ایجاد اشتغال و درمان و سلامت و ازدواج جوانان بیان کرده اند و به دنبال آن یک نمایندگی در داستان با عنوان “خادم‌یاری رضوی” تشکیل شد.

ستار هدایتخواه ادامه داد: عضویت در خادم‌یاری رضوی برای عموم آزاد است و سه دهستان در شهرستان های لنده، چرام و دنا بعنوان دهستان منتخب جهت رفع محرومیت زدایی انتخاب شدند.

این مراسم با مولودی خوانی و پخش اقلام متبرکه حرم رضوی در بین مردم و قرائت فاتحه خادمان رضوی و مردم سادات محمودی در گلزار شهدای روستای بنستان پایان پذیرفت.

گزارش تصویری مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در دهستان سادات محمودی:

کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۱) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۲) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۳) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۴) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۵) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۶) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۷) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۸) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۹) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۱۰) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۱۱) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۱۲) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۱۳) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۱۴) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۱۵) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۱۶) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۱۷) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۱۸) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۱۹) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۲۰) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۲۱) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۲۲) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۲۳) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۲۴) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۲۵) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۲۶) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۲۷) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۲۸) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۲۹) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۳۰) کاروان امام رضا در بنستان سادات محمودی (۳۱)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.