مراسم گرامیداشت شهدای دولت و مدافع حرم با محوریت شهید حججی برگزار می شود

دنا نما: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یادواره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و شهدای مدافع حرم با محوریت شهید حججی در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت الاسلام سیدجواد خاضع، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهید حججی و شهدای مدافع حرم به کشور عزت بخشیده و توانستند پرچم اسلام را برافراشته نگه دارند .

وی با بیان اینکه شهید محسن حججی با شجاعت و رشادت حماسه کربلا را زنده کرد، یادآور شد: اسلام به انسان ‌های بزرگ، شجاع و متعهدی همچون شهید حججی نیاز دارد.

خاضع با بیان اینکه شجاعت محسن حججی در قتلگاه باعث حیرت داعش و استکبار شد، عنوان کرد: خون این شهید بزرگوار موج بزرگی از احساسات و عواطف را در جامعه به راه انداخت.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان با اقتدار تر از همیشه در عرصه های بین المللی حضور دارد.

وی در ادامه، اضافه کرد: مراسم بزرگداشت شهدای والامقام دولت (شهیدان رجایی و باهنر) و شهدای مدافع حرم با محوریت شهید حججی برگزار می شود.

خاضع، زمان برگزاری یادواره شهدای دولت را هشتم شهریور ماه دانست و ادامه داد: این یادواره چهارشنبه ساعت ۱۱ صبح در مسجد جامع صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) یاسوج برگزار می شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.