رخنه در اعتقادات، هدف دشمنان از هجمه علیه امامزادگان است

دنا نما: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه کرامت، گفت: رخنه در اعتقادات دینی ملت ایران و جدا کردن نسل جوان کشور از مکان های مذهبی هدف اصلی دشمنان و به ویژه فرقه وهابیت از هجمه های گسترده و تبلیغات منفی علیه امامزادگان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه کرامت اظهار داشت: این هجمه ها از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و با روش هایی شامل شبهه افکنی و کمرنگ جلوه دادن جایگاه والای امامزادگان انجام می شود.
وی افزود: می توان با روشنگری، شفاف سازی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی لازم جلوی این توطئه شوم دشمنان را گرفت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دهه کرامت فرصتی ارزنده برای توجه هر چه بیشتر مردم به جایگاه والای امامزادگان و نقش چشمگیر آنان در ارتقای فرهنگ دینی نقاط مختلف کشور از جمله این استان است.
حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: امامزادگان پس از ورود به نقاط مختلف ایران از جمله کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر دادن درس های کرامت، بصیرت، ولایتمداری و استکبارستیزی به مردم دشواری های متعددی را نیز برای تبلیغ دین مبین اسلام متحمل شدند.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نسل جوان در دهه کرامت امسال مطالعه بیشتری در مورد فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، زندگینامه و اهداف قیام آنان علیه حکومت های ستمگر داشته باشند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارادت و محبت ملت ایران و مردم این استان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، گفت: زیارت و تکریم امامزادگان به منزله احترام کردن پیامبر گرامی اسلام (ص) و دیگر ائمه اطهار (ع) است.
حجت الاسلام جنتی پور اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت آیین تجلیل از بقاع متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد، خادمان فعال و واقفان برتر این استان ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه ۲۸ تیر امسال در حرم امامزاده شاه قاسم (ع) یاسوج برگزار می شود.
وی افزود: سخنران این آیین حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه یاسوج خواهد بود.
۲۲۵ امامزاده در کهگیلویه و بویراحمد مدفون است.
اول ذیقعده سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا یازدهم ذیقعده سالروز ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.