برگزاری جشن های زیر سایه خورشید با پوشش ۳۰ عنوان برنامه در استان

دنا نما: مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن های زیر سایه خورشید و حضور پرچم داران رضوی با اجرای ۳۰ عنوان برنامه در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، ستار هدایتخواه پیش از ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: پنجمین سال جشن های زیر سایه خورشید استان از ۲۷ خرداد ماه و با حضور پرچم داران و خدام رضوی به مدت هشت روز در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان برگزار می شود.

هدایتخواه با اشاره به اجرای برنامه های زیر سایه خورشید در شش شهرستان استان، اظهار کرد: برنامه های هدفگذاری شده در شهرستان های دنا، بویراحمد، کهگیلویه، چرام، گچساران و لنده برگزار می شود.

وی افزود: همچنین در شهرهای پاتاوه، مارگون، سوق، دیشموک، قلعه رئیسی و ۴۰ روستا نیز برنامه هایی عملیاتی می شود.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان با تاکید بر اجرای برنامه های مختلف در قالب جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید از اجرای ۱۱۰  فعالیت در استان خبر داد.

هدایتخواه توزیع ۱۰۰۰ بسته ارزاق بین نیازمندان شناسایی شده توسط خادم یاران، پرداخت کمک هزینه جهیزیه به ۱۵۰ زوج، اهدای کارت هدیه به ۲۰۰ بیمار صعب العلاج و اهدای کارت هدیه به ۲۰۰ نفر از ایتام سادات را از دیگر هدفگذاری های جشن های زیر سایه خورشید دانست.

وی همچنین از اعزام ۱۲ گروه جهادی به روستاهای محروم با حضور متخصصین و بهداشت یاران و همچنین توسعه و پوشش فعالیت عمرانی در یک روستای محروم خبر داد.

هدایتخواه با بیان اینکه در مجموع ۱۱ سال از برگزاری جشن های زیر سایه خورشید و حضور خادمین امام رضا(ع) با پرچم متبرک امام رضا (ع) در کشور می گذرد، اظهار کرد: جشن های زیر سایه خورشید همزمان در ۲۰ کشور دنیا نیز اجرایی می شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.