استخدام ۷۸ نیروی بهورز در خانه های بهداشت شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، از برگزاری آزمون استخدامی قرارداد کار معین جهت پذیرش ۷۸ نیروی بهورزی در خانه های بهداشت شهرستان های استان در آینده نزدیک خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، امین اله بابویی گفت: ۳۲ نیروی خانم و ۴۶ نیروی آقا جهت پذیرش بهورزی قرارداد کار معین در خانه های بهداشت سراسر استان توسط این آزمون جذب خواهند شد.

وی  با اشاره به اینکه آزمون کتبی ۲۷ مهر ماه سال جاری برگزار می شود، ادامه داد: افراد واجد شرایط در این آزمون، دارندگان مدرک دیپلم در تمامی رشته های تحصیلی، آقایان با مدرک فوق دیپلم رشته های بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و مبارزه با بیماری ها و خانم  ها با مدرک فوق دیپلم در رشته های مامایی و بهداشت خانواده هستند.

وی اظهار داشت: بومی بودن افراد و سکونت به مدت ۲ سال در روستای محل شغل از دیگر شروط داوطلبین خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: زمان ثبت نام این آزمون شنبه ۱۰ شهریور ماه سال جاری عنوان شده است که متقاضیان با مراجعه به خانه های بهداشت محل سکونت خود در خصوص تایید بومی بودن، گواهی شرکت در این آزمون را دریافت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه مراجعه به مرکز بهداشت شهرستان  مربوطه و مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جهت تایید نهایی ثبت نام ضروری است، افزود: این آزمون دو مرحله ای و به صورت آزمون کتبی و مصاحبه فردی خواهد بود.

بابویی در پایان خاطر نشان کرد: متقاضیان سهمیه ایثارگران، پس از شرکت در آزمون  از طریق رقابت، سهمیه ۵ و ۲۵ درصد را دریافت خواهند کرد.

به گزارش وب دا؛ نتایج نهایی آزمون از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به نشانی yums.ac.ir اعلام خواهد شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.