کلنگ‌زنی بیمارستان پاتاوه عوام‌فریبی بوده است/ آب آشامیدنی روستای ده‌شیخ از لحاظ میکروبی سالم است  

 

سرپرست شبکه بهداشت دنا  در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت مقام خبرنگار و معرفی خود، اظهار داشت: کلنگ‌زنی بیمارستان پاتاوه صرفاً یک بازی سیاسی و عوام فریبی بوده است و هیچگونه مجوزی در این ارتباط صادر نشده است.

به گزارش دنا نما احسان کریمی‌زاده افزود: پس از انتقال به شهرستان بویراحمد جهت ارائه خدمت به مرکز بهداشت موشمی زیلایی رفتم و شاید در ابتدا از این بابت نگرانی وجود داشت، اما بعد از گذشت مدت کوتاهی با بافت عشیره ای این منطقه و مردم خونگرم آنجا انس عجیبی پیدا کردم.

سرپرست مرکز بهداشت دنا در ادامه به یادآوری خاطرات از جان پیرزن و راننده آمبولانس بودن و نجات جان خانم باردار و نوزادش در زیلایی پرداخت و گفت: از شیرین ترین دوران خدمتم حضور در جمع مردم زیلایی بوده است.

کریمی‌زاده با اشاره به اتفاقات سیاسی در اسفند ۹۸ بیان کرد: در انتخابات مجلس در اسفند ۹۸ به صورت مستقیم جریان ندای وحدت و نماینده کنونی مجلس را حمایت کردم.

وی افزود: به دلیل برخی گرایشات و مباحث سیاسی برای چندین ماه در شهرستانهای کازرون، باشت و گچساران خدمت نمودم و در آزمون استخدامی سال۹۹ پذیرفته شدم.

احسان کریمی‌زاده گفت: در مدت مسئولیت مرکز بهداشت اکبرآباد با جمعیت تحت پوشش قریب به سه هزار نفری در نقاره خانه و جمعیت ۳۵ هزار نفری در شهرستان بویراحمد رتبه نخست را بین مراکز بهداشت اخذ کردیم.

کریمی‌زاده خاطرنشان کرد: مدیریت در شبکه بهداشت شهرستان دنا صرفاً سیاسی نبوده و با توجه به رزومه کاری بنده به عنوان سرپرست بهداشت دنا منصوب شدم.

سرپرست شبکه بهداشت دنا افزود: در اداره امور سعی بر آن داشتیم که کارهای کارشناسی را سرلوحه قرار بدهیم و در راستای ارتقاء بهداشت و درمان این شهرستان قدم برداریم.

وی افزود: از قدیم شهرشتان دنا جز رتبه های نخست در زمینه کارشناسان و شاخص های بهداشت بوده است.

وی بیان کرد: شهرستان دنا در تزریق واکسن کرونا در تمام دوزها در سطح استان رتبه نخست را دارد و از ۱۵۰۰ واکسن تزریق شده در روزهای تاسوعا و عاشورا در استان، هزار و هشت واکسن در شهرستان دنا تزریق شده است، اگر به نسبت جمعیت محاسبه شود شهرستان دنا ۳۵ برابر استان تزریق داشته است.

وی با اشاره به کیفیت آب آشامیدنی در سطح شهرستان دنا گفت: شبکه بهداشت در حد وظیفه خود نسبت به این موضوع ورود داشته و شاهد مرتفع شدن مشکل آب آشامیدنی در سطح شهرستان هستیم و به مردم روستاها از طریق بهورزها آموزش لازم کلرزنی مادر آموزش داده می شود.

کریمی‌زاده افزود: یکی از روستاهایی که موضوع کیفیت آب آن مورد بحث بوده روستای دهشیخ است که این موضوع به پوسیدگی و قدیمی بودن شبکه توزیع برمی گردد و آزمایشات و کلرزنی لازم انجام میشود و از لحاظ میکروبی این آب تاکنون مشکلی نداشته است.

وی به موضوع ساخت بیمارستان در شهر پاتاوه گریزی زد و گفت: از نظر بنده با توجه به بافت جمعیتی و موقعیت پاتاوه اولویت احداث بیمارستان با این شهر می باشد.

وی افزود: با توجه به شروع به کار بیمارستان سی سخت انتظار داریم تا شروع فصل سرما فاز اول بیمارستان سیسخت به بهره برداری برسد.

کریمی ‌زاده در خصوص سرگذشت بیمارستان شهر پاتاوه عنوان کرد: این شهر مستحق بیمارستان است و احداث بیمارستان این شهر مستلزم مجوز ساخت و اخذ ماده ۲۳ می باشد.

وی افزود: کلنگ زنی بیمارستان پاتاوه صرفاً یک بازی سیاسی و عوام فریبی بوده است و هیچگونه مجوزی در این ارتباط صادر نشده است.

سرپرست شبکه بهداشت دنا با بیان اینکه پزشک خانواده در سطح روستاها در حال اجرا می باشد و بی شک یکی از بهترین طرح های اجرا شده باشد، افزود: پزشک خانواده شهری مختص شهرهای با جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر است و در شهرستان دنا هیچ شهری با این جمعیت وجود ندارد.

وی افزود: در همه روستاهای محروم شهرستان بهورز حضور دارد و سعی کردیم به مردم در حد توان خدمات مناسبی ارائه کنیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.