جان باختن جوان ۱۸ ساله در رودخانه بشار؛ عملکرد نامطلوب امور آب در نصب تابلوهای هشدار دهنده

مسئول آتش‌نشانی بخش و شهر پاتاوه گفت: جوان ۱۸ ساله در حوالی روستای سرتنگ تمنک بخش پاتاوه شهرستان دنا بر اثر عدم آشنایی با فنون شنا در رودخانه بشار  غرق شد و جان باخت.

به گزارش دنا نما، صادق جایمند افزود: پس از تماس تلفنی مبنی بر غرق شدن جوان ۱۸ ساله تبعه افغان در رودخانه بشار حوالی پل روستای سرتنگ تمنک، تیم امداد و نجات آتش نشانی شهرداری پاتاوه و ارژانس ۱۱۵ بخش پاتاوه، کلانتری پاتاوه و حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) پاتاوه در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با همکاری و جستجوی اهالی مردم روستا و نیروهای اعزامی فرد غرق شده بعد از ۴۰ دقیقه از آب بیرون کشیده شد و به وسیله عوامل اورژانس به درمانگاه شهر پاتاوه انتقال داده شد.

جایمند ابراز داشت: بعد از حدود یکساعت عملیات احیا ناموفق بود و این جوان ۱۸ ساله جان باخت.

مسئول آتش‌نشانی پاتاوه خاطرنشان کرد: نبود علائم هشدار دهنده خطر غرق‌شدگی در نقاط حادثه خیز رودخانه‌های بشار و خرسان باعث تشدید غرق‌شدگی و جان باختن در این رودخانه‌ها شده است.

صادق جایمند گفت: اداره آب منطقه‌ای استان و شهرستان در اطلاع‌رسانی و نصب تابلوهای هشدار تاکنون کوتاهی کرده است.

جایمند گفت: با این که در سنوات گذشته توسط بخشدار و شهردار سابق نامه‌نگاری و تذکرهایی مربوط به عدم نصب تابلوها به امور آب داده شده بود ولی تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.

حمید پسنده مسئول امور کار گروه قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کشور و مسئول گروه جهادی حوزه مقاومت امام حسن مجتبی علیه السلام پاتاوه که در صحنه حضور داشت نیز گفت: از مسئولین مربوط خواهشمندیم دستورات لازم را انجام بدهند و یا این که تجهیزات لازم را حمایت کنند تا بتوانیم این مشکلات نصب تابلوهای هشدار را برطرف کنیم.

۱ نظر

  • قطعا مقصر و البته دزد هستن
    الان چندساله یه کمربندی میخان چندبانده کنن ولی هربار چندتا بدیخت رو میارن پولشونو میخورن و میرن سراغ پیمونکار بعدی
    دزد ترین آدمای توی راه و شهرسازی یاسوج کار میکنن
    حق ماروهم چندسال پیش خوردن یه آبم روش

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.