رئیس جمهور: مردم کهگیلویه و بویراحمد امروز از نتایج دور اول سفر بهره مند می شوند

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه یاسوج گفت : امروز و در دومین دور سفر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد و با افتتاح ابر پروژه هایی، مردم استان از ثمرات دور اول سفر بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش دنا نما، آیت الله رئیسی گفت: مصوباتی در دور اول سفر داشتیم که مردم انتظار داشتند این مصوبات اجرایی شود، که با تلاش مسوولان و نیروهای توانای استان، استاندار و با کمک مرکز، برخی پروژه هایی که مردم انتظار داشتند به ثمر نشسته است.
رئیس جمهور افزود: در این سفر گزارش به ثمر نشستن برخی از این طرح ها را به مردم خواهیم داد و مردم از نتایج سفر اول بهره مند خواهند شد.
در سفر دوم مسائل گسترده تری مورد بحث ما است، مسائل ضروری که در دور اول سفر بود به نتیجه رسیده و با گزارشاتی که از استاندار، نمایندگان، نماینده ولی فقیه دارم بخشی از آنها در حال انجام است.
وی گفت: کارهای در دست اقدام دنبال خواهند شد تا به نتیجه قطعی برسند و هم مواردی که در این سفر توسط گروه های اعزامی بررسی شده اند کار را به نحوی دنبال می کنیم.
آیت الله رئیسی گفت: این استان دارای ظرفیت های بزرگ کشاورزی و صنعتی است و امیدواریم بتوانیم در جهت رفع مشکلات مردم و جوان های عزیز استان گام برداریم که رضایت خداوند و افزایش اعتماد مردم را به دنبال خواهد داشت.
وی بیان کرد: عشایر ذخیره ارزشمند استان هستند، عشایر قشر مولد و تولیدکننده ای هستند که باید مورد توجه خاص قرار بگیرند، کارهایی انجام گرفته و کارهای دیگری نیز باید در خدمت زیست عشایری انجام شود که در دستور کار دولت است.
همزمان با دومین سفر۲ روزه (۲۶ و ۲۷ تیر) رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های مهمی در حوزه اقتصادی، عمرانی صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری پیش بینی شده که تحول عظیمی در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم ایجاد می کند.
طرح های مهم عمرانی از جمله سد چم شیر،کارخانه پتروشیمی گچساران، احیای کارخانه قند یاسوج و جاده پاتاوه به دهدشت و بیمارستان بهمئی با حضور رئیس جمهور و هیات همراه بهره برداری می شود.

در سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در مهر ۱۴۰۰، تعداد ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه‌محور در بخش‌های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب، نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت‌ها و شتاب‌بخشی به روند توسعه‌ای این استان به تصویب رسید.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.