عملکرد شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم

استان کهگیلویه و بویراحمد ، استانی پیشرو در گازرسانی با همت “دولتی قوی”.

به گزارش دنا نما به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان این‌ که صنعت گاز پشتوانه‌ای استوار برای استقلال و امنیّت انرژی کشور است، گفت: گازرسانی روستایی نقش مهمّ و کاربردی‌ایی در توسعه استان و مهاجرت معکوس روستایی دارد.

بهادر در تشریح عملکرد شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون گفت: در حوزه گازرسانی روستایی تاکنون ۱۰۵۸ روستا گازدار شده است که ۱۵۱ روستا در دولت سیزدهم گازرسانی شده اند.

وی در همین خصوص ادامه داد: گازرسانی روستایی در این دولت همراه با ۶۴۴ کیلومتر شبکه گذاری فلزی و پلی اتیلن بوده است که بیش از ۴۰ هزار نفر در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

ریحان بهادر با اشاره به مصوبه سفر اول ریاست محترم جمهور ادامه داد: گازرسانی به پتروشیمی گچساران با برداشت روزانه ۲۰۰ هزار متر مکعب در ساعت با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید. و همچنین بهره برداری از مرکز دیسپچینگ با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در سفر دوم رئیس جمهور محترم به استان افتتاحیه گازرسانی به ۳۷ روستای فاز ۵ قلعه رئیسی و دیشموک با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و همچنین کلنگ زنی میدان گازی مختار با اعتبار مطالعاتی ۴۴۲ میلیون یورو رو در پیش خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۸۹ درصد خانوار روستایی در استان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

۱ نظر

  • آقای بهادر داری وظیفه ات انجام میدی
    منتی هم ندارد
    رئیس جمهور قراره بیاد افتادی به پت وپت
    میخوای استخدام های فله ای را روپوش بگذاری

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.