اعتراض به نبود بنزین در برخی جایگاه‌های خروجی شهر یاسوج

مردم و مسافران نسبت به نبود بنزین در برخی جایگاه‌های خروجی شهر یاسوج اعتراض دارند

به گزارش خبرگزاری دنا نما؛ مقصد گردشگری این روزهای ساکنان زیادی از مناطق جنوبی کشور شهر یاسوج و مناطق خوش آب و هوای اطراف آن است.

مسافران زیادی از استان‌های جنوبی به ویژه بوشهر و خوزستان به شهری یاسوج سفر می‌کنند و به تبع یکی از ملزومات اصلی سفر برای هر مسافری بنزین است.

بیشتر مسافرانی که به شهر یاسوج وارد می‌شوند و یا قصد خروج از آن را دارند مجبورند از بنزین و گاز و گازوییل جایگاه‌های سوخت بیرون شهر استفاده کنند اما متاسفانه چند ساعتی هست که جایگاه‌های سوخت بیرون شهر از جمله جایگاه سوخت معصومی که سر راه مسافران جنوبی کشور قرار دارد بنزین نداشته و موجب شلوغی بسیار زیاد در این پمپ بنزین شده است.

در همین خصوص مدیر جایگاه معصومی منطقه دشت روم با بیان اینکه این چند روز تعطیلات مسافران زیادی به شهر یاسوج سفر می‌کنند و در این چند روزی که دولت آن را تعطیل اعلام کرده چند ساعتی هست که بنزین نداریم و موجب شلوغی بسیار زیاد شده است یادآور شد: چرا باید اینگونه شود در حالی که مردم و مسافران زیادی به ما مراجعه می‌کنند و مسافران به شدت در حال تردد هستند.

وی با بیان اینکه چرا باید برخی از مشکلات فقط در استان ما وجود داشته باشد گفت: برای مثال اگر به شهرهای همجوار ما در استان‌های دیگر مراجعه کنید می‌بینید چگونه کارت سوخت در اختیار مسافران و گردشگران و مراجعین قرار می‌دهند اما اینجا وضع به گونه‌ای دیگر است.

بنا بر این گزارش برخی مراجعین به پمپ بنزین معصومی یکی از پمپ بنزین‌ها و جایگاه‌های مهم و استراتژیک شهر یاسوج در تماس تلفنی  نسبت به این وضعیت به شدت معترض بودند که خشایی مدیرعامل شرکت پالایش و پخش استان خبر از تخلیه بنزین در جایگاه معصومی داد.

اشتراک گذاری:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.