برپایی سوگواره شعر عاشورایی مشک تشنه در دهدشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه گفت: دهدشت میزبان ششمین سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی مشک تشنه با حضور هنرمندان کشوری است.

به گزارش دنا نما؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ششمین سوگواره مشک تشنه با حضور هنرمندان استان‌های اصفهان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد بیست و دوم شهریور همزمان با ۲۸ صفر در شهر دهدشت برگزار می‌شود.
عبدالکریم عبودی افزود: این سوگواره در دو بخش پارسی (فارسی) در قالب کلاسیک، سپید و بخش یومی( گویش محلی) برگزار می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون ۸۰ اثر به این دبیرخانه این سوگواره ارسال شده است ادامه داد: متقاضیان می‌توانند تا یکم شهریور در هر قالب ۱۲ اثر به دبیر خانه این سوگواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در شهر دهدشت ارسال کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: اختتامیه سوگواره مشک تشنه ۲۲ شهریور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیویه برگزار می‌شود.
عبودی افزود: جوایز نفر اول ۳۵ میلیون ریال، نفردوم ۲۵ میلیون ریال و نفر سوم ۱۵ میلیون ریال به همراه لوح تندیس و تقدیر است.
وی همچنین از برپایی سوگواره جلوه‌های عاشورایی در قالب عکس با تلفن همراه خبر داد و گفت: این سوگواره نیز برای ترویج فرهنگ عاشورایی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار دبیرخانه قرار دارد و جوایزی نیز به نفرات برتر اهداء می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: علاقه مندان برای کسب آگاهی بیشتر به این اداره مراجعه کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.