دستگیری شکارچیان غیرمجاز ۲ راس قوچ کوهی در جاده یاسوج – اصفهان

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: شکارچیان غیرمجاز دو راس قوچ کوهی در جاده یاسوج – اصفهان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش دنا نما، اسلام جاودان خرد با تشریح جزئیات کشف لاشه ۲ راس قوچ کوهی و دستگیری ۳ شکارچی در جاده یاسوج به اصفهان، اظهار داشت: واقعیت امر این شکارچیان در یکی از استان‌های همجوار اقدام به شکار دو راس قوچ کوهی کرده‌ بودند که هنگام وارد شدن به استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این تخلف با تماس یک فرد حامی طبیعت و محیط زیست با سامانه ۱۵۴۰ کشف شد، عنوان کرد: یگان حفاظت پارک ملی دنا به محض اطلاع با هماهنگی دادستان شهرستان دنا و همکاری فرماندهی پاسگاه انتظامی میمند و یگان امداد مرکز استان ادقام به شناسایی و دستگیری شکارچیان غیرمجاز کردند.

جاودان خرد این را هم گفت: با شناسایی خودروی شکارچیان متخلف دستور توقف صادر که در خوردو لاشه دو راس قوچ کوهی کشف و ۳ نفر شکارچی نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: واقعیت امر تیم پایش بعد از چندین ساعت رصد خوردوی شکارچیان متخلف را شناسایی و اعمال قانون کردند و هم ۳ شکارچی نیز با دستور دادستان شهرستان دنا روانه زندان شدند و خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.