کارگران شهرداری یاسوج هفت ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از اینکه کارگران شهرداری این شهر، هفت ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند، از اعضای شورای و سایر مدیران این نهاد مردمی خواست گام‌های بیشتری برای رفع دغدغه‌های کارگران بردارند.

به گزارش دنا نما، “کیوان آشنا” در آیین معارفه و تکریم سرپرست شهرداری این شهر گفت: همه ما مشکلات موجود شهرداری یاسوج را دانسته و می‌دانیم که عمده مشکلات شهرداری این شهر در حوزه‌های مالی، منابع انسانی و ماشین آلات است که باید با برنامه‌ریزی و همکاری همکاران و هماهنگی اعضای شورا آنها را برطرف کنیم.

وی با تاکید براینکه برای خدمت به مردم شبانه روز و تمام قد پای کار خواهم بود و انتظار دارم سایر مدیران و اعضای شورای شهر نیز ما را در این راه همراهی کنند، خاطرنشان کرد: برای سیاسی‌ کاری و مرزبندی‌های قومی و قبیله‌ای نیامده‌ام چراکه معتقدم شهرداری نهاد خدمات رسان است و باید بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهد.

شهردار یاسوج در خصوص تغییرات مدیریتی نیز در شهرداری هم ادامه داد: تا یک ماه آینده بنای تغییرات خاصی را ندارم و پس از آن با ارزیابی مدیران، نسبت به تغییرات لازم اقدام خواهم کرد و هماهنگی‌های لازم را خودم انجام خواهم داد.

آشنا از مدیران و معاونین شهرداری یاسوج خواست برای ابقاء یا انتصاب خود نیازی نیست به اعضای شورای این شهر مراجعه کنند زیرا خود او آشنایی لازم را در این ارتباط دارد.

در پایان این نشست از تلاش‌های سجاد بهرامی سرپرست شهرداری یاسوج تجلیل شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.