اجتماع بیش از هزار نفری امدادگران جمعیت هلال احمر و کادر درمان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از مردم غزه + تصاویر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از اجتماع بزرگ خانواده هلال احمر و کادر درمان در محکومیت حمله اسرائیل به امدادگران و غیرنظامیان در محل میدان هفتم تیر شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دنا نما به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز اجتماع بزرگ کارکنان امدادگران دوطلبان جمعیت هلال احمر، کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی و آتش نشانی در محکومیت حمله اسرائیل به امدادگران و غیرنظامیان با حضور معاون سیاسی- اجتماعی استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان بیمارستان‌ها و اورژانس، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان معاونین، کارکنان، اعضاء، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در میدان هفتم تیر یاسوج برگزار شد.

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تجاوز وحشیانه رژیم اشغالگر اسرائیلی به صورت حملات مداوم هوایی، بمباران از زمین و دریا بر علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه ادامه دارد و ساختمان‌های مسکونی و غیرنظامیان را مورد هدف قرار داده است.

وی افزود: نقض آشکار حقوق بشردوستانه بین المللی حمله به داوطلبان و کارکنان واحد‌های بهداشتی و درمانی و همچنین آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر فلسطین بوده که منجر به شهادت چندتن از افراد مذکور و داوطلبان آن جمعیت ملی و از بین رفتن لوازم و تجهیزات پزشکی، آمبولانس ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها شده است.

فلاحی دوست بیان داشت: در همین راستا جهت حمایت از مردم مظلوم و تحت ستم در نواحی اشغالی و همچنین محکومیت اقدامات غیرانسانی و ضد حقوق بشردوستانه، کارکنان، اعضا، داوطلبان، نجاتگران و امدادگران هلال احمر کهگیلویه و بویراحمدبا حضور دراین مکان ، ضمن در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و تصاویری از شهدای غزه و شهدای امدادگر جنایات اخیر رژیم صیهونیستی علیه امدادگران و غیر نظامیان تجمع کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر افزود کارکنان مراکز درمانی، رانندگان و وسایل امدادی، امدادگران هلال‌احمر و صلیب سرخ و اماکنی که از نشان هلال‌احمر و صلیب سرخ استفاده می کنند نباید به عنوان اهداف نظامی مورد حمله قرار گیرند‌.

ایشان در پایان ضمن محکوم کردن این اقدامات خواستار اعزام امدادگران هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد جهت اعزام به غزه و انجام خدمات امدادى و اقدامات بشردوستانه به مردم مظلوم فلسطین شد.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.