معرفی ۱۱ دهیار و شهردار در شهرستان دنا به دستگاه قضایی

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت‌: در سال جاری ۹ دهیار ۲ شهردار و ۲ واحد خدماتی شهرستان دنا به دلیل آلودگی های پسماند و پساب به مراجع قضایی معرفی شدند‌.

به گزارش دنا نما، به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد، اسلام جاودان خرد اظهار داشت: ۱۳ واحد آلاینده زیست محیطی در سال جاری در شهرستان دنا پس از پایش مستمر و دوره‌ای صنایع تولیدی، خدماتی توسط کارشناسان محیط زیست به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی عنوان کرد: متاسفانه کشتارگاه و تصفیه خانه شهر سی‌سخت به دلیل عدم رعایت موارد زیست محیطی آلاینده تشخیص داده شده که پس از صدور اخطاریه‌های مدت‌دار زیست محیطی و بی‌توجهی به اخطاریه ها به مراجع قضایی معرفی شدند.

جاودان خرد افزود: در ادامه بازدید و پایش‌ها، کارشناسان از جایگاه‌های پسماند در دو شهر سی سخت و پاتاوه در چندین مرحله  بازدید داشتند که متاسفانه بدلیل عدم رعایت مسائل زیست محیطی، برای  شهرداران سی سخت و پاتاوه اخطاریه زیست محطی مدت دار صاد شد اما بدلیل بی توجهی به اخطاریه‌ها و عدم رفع آلایندگی در بازدیدهای مجدد هر دو شهردار به مراجع قضایی معرفی شدند.

جاودان خرد به معرفی ۹ دهیار، ۲ شهردار و ۲ واحد خدماتی به مراجع قضایی اشاره کرد و ادامه داد: محیط زیست شهرستان دنا در ادامه  وظایف نظارتی حاکمیتی خود ۹ دهیار روستاهای این شهرستان را به‌دلیل عدم مدیریت جایگاه زباله روستا به مراجع قضایی معرفی کرده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.