انتقاد فرماندار بویراحمد از مطالب مطرح شده توسط برخی جریانات سیاسی در فضای مجازی

فرماندار بویراحمد از برخی گروه‌های سیاسی انتقاد کرد و گفت: برخی‌ها در فضای اجتماعی از مهندسی انتخابات سخن می‌گویند که از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم بر این موارد نظارت داشته باشند.

به گزارش دنا نما، شهرام مهدوی‌مطلق در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج گفت: پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های مختلف کسب کردیم را مدیون بسیج و تفکر بسیجی هستیم.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه کلید واژه بسیج مقدس و دارای حرمت است، گفت: برنامه‌های هفته بسیج به طور باشکوهی برگزار شود.

وی در ادامه سخنان خود به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مسئله اول ما مشارکت همه دستگاه‌ها در امر برگزاری انتخابات است.

این مسوول با اشاره به اینکه در مرحله شعب ثبت‌نام اخذ رأی هستیم گفت: به خاطر اینکه دسترسی مردم تسهیل‌تر شود پراکندگی جدیدی در شعب اخذ رای در شهر یاسوج و مناطق لوداب و کبگیان خواهیم داشت لذا در خصوص جذب نیرو و اختصاص امکانات همه ادارات برای همکاری آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه تا زمان پایان انتخابات طبق قانون همه امکانات دولت در اختیار انتخابات باشد،  به موضوع مهم رفتار انتخاباتی مدیران و کارکنان اشاره و عنوان کرد: همه ما بدون شک تمایل و گرایش سیاسی اما حق نداریم از جایگاه دولتی برای گروه و جناح سیاسی خاصی استفاده کنیم‌.

مهدوی‌مطلق با بیان اینکه تاکنون معدل رفتار مدیران شهرستان بویراحمد در زمینه انتخابات خوب بوده و گرفتار تفسیر و تحلیل‌ها و کاسه داغ‌تر از آش نشدند گفت: همه جریانات سیاسی قابل احترام هستند اما حق نداریم از امکانات و جایگاه خودمان کوچکترین سوءاستفاده‌ای به نفع نامزد و یا جریان انتخابات کنیم بلکه با بی‌طرفی نسبت به جناح‌‌های سیاسی اعتماد مردم را به دست آوریم.

فرماندار بویراحمد خطاب به مدیران با با اشاره به اینکه اگر تخلفی از مدیری سر بزند ابتدا تذکر می دهیم بعد از آن حتما برخورد می‌کنیم، عنوان کرد: برخی دوستان سیاسی در شهرستان‌ها در گروه اجتماعی حرف‌هایی می‌زنند و می‌گویند مهندسی انتخابات نمی‌دانم آنها می‌دانند ریشه این حرف مهندسی انتخابات از کی و توسط چه کسانی مطرح شد یا خیر.

مهدوی مطلق ادامه داد: منافقین در ابتدای انقلاب چنین موردی را مطرح کردند در انتخابات سال ۸۸ هم چنین موردی را مطرح کردند، امکان مهندسی انتخابات وجود ندارد مهندسی انتخابات اتهام بزرگی است که زده می‌شود.

وی بیان کرد: کسی که مهندسی انتخابات را مطرح می‌کند یا نمی‌داند چه می‌گوید یا هم می‌داند و تعمدا چنین حرفی را می‌زنند که از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم بر این موضوع نظارت داشته باشند.

مهدوی‌مطلق تصریح کرد: شورای نگهبان تعارفی با کسی ندارد و در امر انتخابات حاضر و ناظر است، لذا کسی حق ندارد چرندیات خود را در جامعه رواج دهد.

فرماندار بویراحمد عنوان کرد: این بی‌اخلاقی‌ها و انگ‌ها درست نیست ممکن است یک مدیری یا من دچار تخلف شویم که دستگاه‌های نظارتی هستند اما امکان مهندسی انتخابات وجود ندارد و همچنان بحث سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت مشعل و چراغ راه ما ما در انتخابات خواهد بود.

فرماندار در پایان بر خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: خدمت‌رسانی به مردم به هیچ وجه و بهانه ای نباید قطع شود، خدمات رسانی به مردم معطل انتخابات نشود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.