پاسخ هدایتخواه به یک دروغ و یک شائبه انتخاباتی

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به یک دروغ و یک شائبه انتخاباتی پاسخ داد.

به گزارش دنا نما؛ همایش بزرگ شکوه مشارکت با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم و همچنین نیروهای جریان انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در محل حسینیه امام علی شهر یاسوج برگزار شد.

در این آیین ستار هدایت‌خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به تبیین دهه بصیرت پرداخت و گفت: در این دهه مناسبت‌هایی داریم ۹ دی روز قیام مردم علیه فتنه ۸۸ همچنین سالروز درگذشت علامه مصباح یزدی و سالروز شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی تولد امام راحل و همچنین تولد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

وی به وجه مشترک شخصیت‌هایی مانند حضرت فاطمه زهرا سلام الله، امام راحل، علامه مصباح و همچنین سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: فتنه شناسی و فتنه ستیزی از شاخصه‌های این بزرگان بوده است کسانی می‌توانند تا آخر بمانند که حاضر به هزینه دادن باشند.

وی با اشاره به مقابله امام راحل با فتنه‌هایی مانند فتنه منتظری و فتنه شریعتمداری یادآور شد: امام قهرمان مبارزه با فتنه بود همچنین آیت الله مصباح یزدی قهرمان مبارزه با فتنه فکری و سردار حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با فتنه نظامی و داعش است.

هدایتخواه در خصوص فتنه داعش گفت: عده‌ای به ظاهر مسلمان فتنه داعش را راه انداختند و خیلی‌ها در کشورمان از جمله دو رئیس جمهور سابق مخالف مقابله با فتنه داعش در سوریه و عراق بودند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت در روزگار فتنه خیزی هستیم که به صورت پی در پی فتنه ها ظهور می‌کنند قبلاً فتنه‌ها هر ۱۰ سال یک بار بود اما اکنون هر سال یک فتنه داریم.

وی گریزی هم به فتنه ۸۸ زد و گفت: عده ه‌ای در آن فتنه اطلاعات داشتند اما بصیرت نداشتند وقتی پرونده قطور مهدی هاشمی را نزد آنها گذاشتند کسی دیگر پرونده‌ را ندید و آن عده هم به عنوان پرونده ساز از کار اخراج شدند زیرا دلبستگی به فرزند باعث بی‌بصیرتی می‌شود.

هدایت خواه در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع نیروهای انقلاب اظهار کرد: در تایید صلاحیت‌ها اصل باید بر اهلیت باشد نه بر برائت، شورای نگهبان هم باید اهلیت‌ها را در نظر بگیرد.

وی در ادامه خطاب به کسانی که می‌گویند اگر افرادی رد صلاحیت شوند مردم شرکت نمی‌کنند گفت: در یک نظرسنجی که صورت گرفته کمتر از ۵ درصد این افراد چنین حرفی را زده‌اند که همین ۵ درصد را می‌توان با راهنمایی و ارشاد وارد انتخابات کرد.

هدایتخواه همچنین در ادامه اظهارات خود در نسبت دادن یک موضوع به خودش گفت: هرگز نگفته‌ام هر کسی وارد انتخابات شود اصلح است این حرف دروغ و مبنای عقلی ندارد که هر کسی را شورای نگهبان تایید کند اصلح است شاید این‌ها معنی اصلح را نمی‌دانند.

وی در ادامه همچنین گریزی به اظهارات برخی افراد و موضوع تایید صلاحیت آن‌ها زد و گفت افرادی هم هستند که گفته‌اند اقتصاد مقاومتی کیلویی چند؟!.

هدایتخواه به اصول مختلف انتخابات از جمله اصل سلامت آن اشاره کرد و گفت: وقتی فرماندار و بخشدار و نماینده فرماندار و هیئت نظارت هوادار یک کاندیدا باشند چگونه می‌توان تضمین سلامت داد.

وی همچنین به دلیل کناره‌گیری خود از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان اشاره کرد و گفت: به دلیل حضور در راس مجموعه جبهه فرهنگی انقلاب استان و همچنین آستان قدس از حضور در برنامه‌های انتخاباتی محدودیت دارم و شورای ائتلاف هم کاندیدا دارد و باید حمایت کنند لذا محدودیت و ممنوعیت داشتم و با مشورتی که با هیئت موسس شورای ائتلاف استان داشتیم این مسوولیت به حجت‌الاسلام غفاری گذاشته شد که از وجاهت و وزانت و سلامت برخوردار بوده و عالم سلیم النفس و پای کار بوده و روحیه انقلابی دارد بنابراین به عنوان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخاب شدند که دوستان از ایشان حمایت می‌کنند تا به سمت جوانگرایی و توسعه این چتر بروند.

۱ نظر

  • ۱۲ سال هم شما نماینده وکاندید بودی همه فرماندران و بخشداران و هیت اجرایی هم طرفدار تو بودند من از امروز دیگه تو را قبول ندارم همیشه فکر میکردم واقعیت میگفتی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.