بیانیه مهم محمد بهرامی در خصوص اعلام عدم تایید صلاحیت


در پی اعلام نتایج احراز و تایید صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ، محمد بهرامی کاندید که با عدم تایید هیات نظارت بر انتخابات مواجه شده است با انتشار متنی به این اتفاق واکنش نشان داد .

به گزارش دنا نما در پیام محمد بهرامی آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله مع الصابرین

مردم شریف ،نجیب و اصیل بویراحمد ، دنا و مارگون؛

دوستداران ، خواهران و برادران

ما امروز در ابتدای راهی هستیم که منتهی به وظیفه‌ای خطیر به نام قانون گذاری در مجلس شورای اسلامی می‌شود.

پس ، قبل از هر چیزی قانون و تمکین به موجودیت قانون فصل الخطاب همگان است و همه ی ما موظف به پذیرش بدون چون و چرای قانون رسمی کشور هستیم.

بنابراین ضمن تشکر از محبت و الطاف همه همشهریان ، برادران و خواهرانی که احساسات عمیق و دلگرم کننده‌شان را با بنده به اشتراک گذاشتند باید عرض کنم موارد مطروحه از طرف شورای محترم نگهبان قانون اساسی قابل اعتراض و پیگیری و البته حتماً با حصول نتیجه مطلوب خواهد بود.

فلذا حل این موضوع از مراجع قانونی با مسئولیت یک کارگروه امین و متخصص از لحظات ابتدایی اطلاع‌ در دستور کار قرار گرفته است و ظرف روزهای آینده تمام موانع پیش آمده به حمدالله تعالی مرتفع خواهد شد.

در آخر از همه عزیزان و طرفداران خواهشمندم ضمن حفظ خونسردی و پرهیز از هرگونه بد اخلاقی تا حصول نتیجه نهایی صبور بوده و در میدان باشید.

خیل عظیم و بی‌شمار شما عزیزان مشارکتی تاریخی را رقم خواهد زد پس بدانید :

” ان مع العسر یسرا

محمد بهرامی سیف آباد

۱۴۰۲/۱۰/۱۵

۱ نظر

  • با سلام و درود خدمت شما که اوج افتادگی و فتوت هستید. امید اینکه هرچه زودتر گشایش حاصل گردد تا حداقل امید ما جوانان به برطرف شدن عدید مشکلات این استان همچنان برقرار باشد. الحق والانصاف که کلید واژگان (( راه روشن فردا)) براندازه شخص متشخص ایشان می باشد. با آرزوی توفیق و سربلندی در پناه حق

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.