سه شبکه ویژه تبلیغات انتخابات مجلس در یاسوج راه اندازی شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه شبکه تلویزیونی ویژه تبلیغات انتخابات مجلس شورای برای سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، گچساران و باشت، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی با هدف تیبین و تبلیغ برنامه های نامزدها در این استان راه اندازی شد .

به گزارش دنا نما به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده در آیین افتتاح کانال های تلویزیونی ویژه انتخابات در شبکه استانی دنا اظهار کرد: جمهوری اسلامی بر دو رکن اسلامیت و جمهوریت که در قانون اساسی به آن اشاره شده پایه گذاری شده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: در زمان غیبت امام زمان(عج) مشروعیت به دست ولی فقیه سپرده شده است و جمهوریت هم به معنای تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسیرهای تعیین سرنوشت توسط مردم ، مجلس شورای اسلامی است، گفت: نمایندگان مجلس با رای مردم انتخاب می شوند، نمایندگانی وظیفه آنان قانونگذاری بوده و برای رئیس جمهور و وزرای دولت تعیین تکلیف می کنند.

احمدزاده ادامه داد: برای کار کردن در کشور نیاز به قانون است و ایران اسلامی یکی از کشورهای قدرتمند در حاکمیت قانون است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اسکلت قانونی کشور بسیار مستحکم و پایدار است و با گرایش ها، دخالت ها و سناریونویسی های جریانات داخلی و خارجی به هم نمی خورد.

وی ابراز کرد: به فرموده امام(ره) ممکن است این موارد آسیب هایی به انقلاب وارد کند اما اصل نظام مستحکم است و با زلزله های چند ریشتری بهم نمی خورد، قانون های محکمی بر کشور حاکم است که ناشی از وجود مجلس شورای اسلامی است، مجلسی که خود نمایندگان آن را انتخاب کرده و به آن قدرت می بخشند.

احمدزاده تاکید کرد: رای دادن در شرایط فعلی کشور موضوع مهمی است چون می خواهیم مقبولیت داشته باشیم و آنچه در پیش داریم مرحله ای از مراحل انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: رویداد بزرگی با عنوان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پیش است و مردم باید در این صحنه بزرگ پای کار بیایند.

احمدزاده بر ضرورت حضور مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: وظیفه ملی و اجتماعی است که مردم را به حضور در پای صندوق های رای که منجر به ایجاد قدرت برای اداره کشور می‌شود دعوت کنیم.

وی تاکید کرد: دشمن تبلیغات خود را برای نیامدن مردم در کنار صندوق های رای آغاز کرده است و نباید اجازه داد مردم تحت تاثیر القائات رسانه ای دشمن قرار بگیرند که برای این کار نیاز به جهاد تبیین است.

وی راه‌اندازی کانال های تلویزیونی ویژه تبلیغات انتخابات مجلس را کاری بزرگ و فاخر از سوی سازمان صدا و سیما دانست و افزود: ممکن است مردم نتوانند پای سخنرانی نامزدها حاضر شوند اما از طریق این کانال ها می توانند ،داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی را محک بزنند.

احمدزاده با اشاره به اینکه این کانال ها در تصمیم گیری مردم فوق العاده مهم و تاثیرگذار است، گفت: صدا و سیما بهترین مرکز جهاد تبیین است، امیدوارم داوطلبان انتخابات مجلس از فرصتی که صدا و سیما در اختیار آنها قرار داده به نحو احسن استفاده کرده و در فضایی سالم به دور از تنش و اهانت خود را به مردم معرفی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وحدت و همدلی میان اعضای ستاد انتخابات استان، ادامه داد: اعضای ستاد مصمم به برگزاری انتخابات سالم هستند و امیدواریم با حضور مردم شاهد انتخاباتی باشکوه و تعیین نمایندگان شایسته ای برای استان با تاثیرگذاری ملی باشیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.