یارانه هیچ خانواری قطع نشده است

مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: یارانه خانوارهای کهگیلویه و بویراحمدی قطع نشده است و مردم نگران نباشند.

به گزارش دنا نما،، علی دانشی با اشاره به اینکه برخی خانوارها نگرانی‌ در خصوص پرداخت نشدن یارانه این ماه را داشتند، گفت: یارانه‌ هیچ خانواری در کهگیلویه و بویراحمد قطع نشده و خانواده‌ها نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

سرپرست مدیریت امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد افزود: به کسانی که ماه گذشته یارانه نقدی خود را به سبد معیشتی تغییر دادند اما مبلغ به حساب آنها واریز نشده این اطمینان را می‌دهم که یارانه آنها قطع نشده است و چند روزی صبر کنند که برای آنها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه واریز نشدن یارانه به حساب خاوارها به دلیل استفاده کالا برگ در ماه قبل از آن یعنی دی ماه بوده است ادامه داد: در بهمن ماه یارانه برخی افراد یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی به همراه یارانه نقدی را این ماه خرید کرده اند.
دانشی اضافه کرد: مردم نگران نباشند و یارانه ها از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه به حساب سرپرست خانوارها واریز می شود ضمن اینکه یارانه تشویقی نیز ۱۷ همین ماه واریز می شود.
مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به مردم توصیه کرد برای مشخص شدن دهک درآمدی خود یا به کافی نت ها مراجعه کنند و یا از از طریق سامانه حمایت آگاهی یابند.
وی ادامه داد: سامانه حمایت دهک بندی hemayat.mcls.gov.ir است و نحوه ورود به سایت و ثبت نام در آن با کد ملی میسر است.
دانشی گفت: از امکانات این سامانه می توان به مواردی چون، دسترسی به ویدئو های آموزشی و مشاهده شناسنامه اقتصادی خانوار، اشاره کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.