نامزدهای انتخاباتی به نتیجه انتخابات تمکین کنند

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد از نامزدهای انتخاباتی خواست که به نتیجه انتخابات تمکین کنند و گفت: نامزدی که برنده می‌شود مسئولیتش سنگین‌تر است و سایرین به قانون تمکین داشته باشند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه شخص برنده را مردم و حاکمیت انتخاب کرده و به آن اعتماد کرده‌اند، بیان کرد: اجر این میدان انتخابات را همه خواهند برد و باید بدانیم که میدان رقابت انتخابات، میدان مجاهدت است.

امام جمعه باسوج تصریح کرد: مردم امروز آمدند تا برای پاسداری از سرزمینمان، میراث شهدا و کشور مقدس ایران، پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند؛ این مجد و شکوه حضور و عزتمندی باقی می‌ماند و این شکوفایی آن روز اتفاق خواهد که همه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

آیت‌الله سید نصیر حسینی به نظم انضباط در برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت:خوشبختانه نظم و انضباط به خوبی برقرار است و مردم در آرامش کامل رای را به صندوق انداخته‌اند.

وی با تشکر از کسانی که بستر انتخابات پرشور را فراهم کردند، عنوان کرد: هم رقابت هم مشارکت و هم شکوه امروز در استان نشان داده شده که نشانی از انتخابات باشکوه است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: این عزیزان با حضور و رقابتشان در دهان دشمن زدند و این جهاد فی‌سبیل‌الله است. آیت‌الله حسینی گفت:هم هواداران و هم نامزدها کلمه شکست را برای خود نبرند؛ هرچه باشد،پیروزی مربوط به همه شماست و باید این پیروزی را پاس بداریم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.