استقبال باشکوه از زارعی در روستای سرآبتاوه+ تصاویر

دنا نما: نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی به همراه برخی از مسئولین شهرستان بویراحمد در جمع کم نظیر مردم روستای سرابتاوه حاضر شد.به گزارش”دنا نما”به نقل از پورتال نماینده بویراحمد و دنا ، زارعی در بدو ورود به سرآبتاوه با استقبال ۱۵۰۰نفری مردم این منطقه مواجه شد ،مردم سرابتاوه به پاس خدمات نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی گوسفندی قربانی کرده  و در مراسمی با شکوه از خدمات نماینده خود تقدیرکردند.در این بازدید نماینده بویراحمد ودنا با اشاره به اینکه سرآبتاوه روستا است ولی به اندازه یک شهر جمعیت دارد گفت:به مردم سرآبتاوه قول دادم این روستا را در شان مردمش آباد کنم که خوشبختانه با کمک دولت کارهای عمرانی در این منطقه شروع شد.

زارعی تصریح:۳۰هزارمتر آسفالت ،جدول کشی خیابانها،روشنایی معابر ،حل مشکلات تبدیل اراضی مسکونی اهالی ،پیگیری برای ایجاد فضای ورزشی در سرآبتاوه ،پیگری برای تکمیل طرح هادی روستایی از مهم ترین اقدمات بوده که برای مردم سرابتاوه پیگیری کردم.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت رودخانه سرآبتاوه اظهار کرد:بنیاد مسکن طرح یک پارک زیبا با تمام امکانات را درکنار این رودخانه تهیه کند تا اعتبار ان را به صورت ملی جذب کنم و فضای تفریحی  برای مردم قدرشناس سرآبتاوه ایجاد کنیم.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی به اختصاص یک میلیارد تومان دیگر برای تکمیل خدمات رسانی به سرآبتاوه در سال جاری خبر داد و گفت: با این اعتبار تمام کم وکاستی های این روستا برطرف خواهد شد و این چیزی جز خدمت بی منت برای مردم نیست .

زارعی در جمع با شکوه مردم سرابتاوه از شروع به کار پروژه راه آهن یاسوج –اقلید سخن گفت و یاد آورشد:با پیگیری که داشتم خوشبختانه ۶کیلومتر از پروژه راه آهن یاسوج شروع به کار کرده که این برای مردم استان و شهرستانهای بویراحمد و دنا خبر خوش و امیدوار کننده ای است.

عضو کمسیون صنعت ومعدن مجلس شواری اسلامی ابراز داشت:امروزه می توانم  با سربلندی به مردم بویراحمد ودنا نوید دهم که این دو شهرستان به یک کار گاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

نماینده دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شواری اسلامی تصریح کرد:به قولی که مردم دادم پایپند بودم و هرروز در تلاش هستم تا عمران و آبادانی  را به روستاها ببرم و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را به مردم ولایت مدار شهرستانهای بویراحمد ودنا هدیه کنم.

IMG_0090 IMG_0101 IMG_0103 IMG_0108 IMG_0109 IMG_0120 IMG_00932

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.