تذکر امام جمعه مارگون به صدا و سیمای استان

دنا نما: امام جمعه مارگون نسبت به عملکرد صدا و سیما در این بخش گفت: صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انعکاس اخبار مارگون بی‌توجهی نکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور با بیان این که منطقه مارگون مشکلات زیادی دارد که انعکاس این مشکلات بخشی از وظیفه صدا و سیما است، اظهار کرد: به همین خاطر از صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود که توجه بیشتری داشته باشد.

وی با انتقاد از رویه‌ای که اکنون صدا و سیمای استان در پخش اخبار مارگون در پیش گرفته است افزود: یکی از نگرانی‌های من به مراسم تشییع دو شهید گمنام برمی‌گشت که به نظر ما صدا و سیما در انعکاس مراسم به خوبی عمل نکرد.

خواجه‌پور تصریح کرد: انتظار داشتیم که رسانه ارزشی صدا و سیما که وظیفه انعکاس این چنین برنامه‌هایی را دارد بهتر عمل کند که چنین نشد.

امام جمعه مارگون در ارتباط با برخی مشکلات این منطقه که نیاز به انعکاس بیشتری دارد، افزود: برای مثال در حوزه بهداشت و مشکلاتی که وجود دارد باید صدا و سیما چنین مشکلاتی را که با جان مردم سر و کار دارد انعکاس بیشتری دهد.

وی از نشستی که با معاون خبر صدا و سیمای استان و قولی که برای رفع این مشکل داده شد سخن به میان آورد و افزود: اما هنوز هم نسبت به این عملکرد انتقاد دارم و انتظار این است که مارگون بیش از این در قاب تصویر صدا و سیمای استان بگنجد.

خواجه‌پور خاطرنشان کرد: اگر رویه ادامه داشته باشد اجازه ضبط و پخش خطبه‌های نماز جمعه مارگون را نخواهم داد.

وی به بحث کارخانه سیمان مارگون اشاره کرد و گفت: صدا و سیما باید انتقادات به حق مردم مارگون را که معتقدند اولویت اشتغال‌زایی کارخانه باید مردم مارگون باشد به گوش مسئولان استانی برساند.

منبع: فارس

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.