خروج کهگیلویه و بویراحمد از بن بست نیازمند تکمیل طرح جاده پاتاوه به دهدشت است

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خروج بخش عمده این استان از بن بست نیازمند تکمیل طرح جاده پاتاوه به دهدشت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ سید موسی خادمی میزان پیشرفت فیزیکی طرح بزرگ  جاده پاتاوه به دهدشت را خوب ارزیابی کرد.

وی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای قطعه دوم محور پاتاوه به دهدشت ۵۲۰میلیارد ریال است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعتبار و هزینه مورد نیاز برای تکمیل کل پروژه محور پاتاوه به دهدشت سه هزار میلیارد ریال است که مسیر لوداب، پاتاوه ـ دهدشت در قطعه دوم تا پایان سال مالی امسال به بهره برداری می رسد.
وی گفت: پروژه ملی پاتاوه به دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر دارای چهار فاز است که قطعات(فازهای) یک و سه این طرح به ترتیب ۲۸ و ۲۰ کیلومتر و فازهای دو و چهار این طرح نیز به ترتیب ۲۸ و ۶۳ کیلومتر است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت:جاده ملی پاتاوه – دهدشت دارای ۱۲ دهنه تونل به طول حدود هشت کیلومتر است که پنج دهنه به طول دو نیم کیلومتر آن در فاز دوم این پروژه و از حد فاصل سرچنار تا لوداب شهرستان بویراحمد است.
وی ساخت طرح مجتمع آبرسانی به لوداب را از دیگر اقدامات مهم دولت برای رونق آبادانی و رفاه مردم در این منطقه دانست و گفت: احداث مجتمع آبرسانی لوداب از خدمت ماندگاری است که مشکلات آب مردم این منطقه را رفع خواهد کرد.
خادمی بیان کرد: برای اجرای این طرح بزرگ ۱۶هزار و ۲۰۰ متر مربع لوله گذاری می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابرازداشت: اعتبار اختصاص یافته برای ساخت مجتمع آبرسانی به لوداب را ۱۰ میلیارد ریال ذکر کرد.
خادمی با اشاره به اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال به مجتمع های آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد ابرازامیدواری کرد: با جذب این اعتبارات آبرسانی به مناطق روستایی از جمله این پروژه شتاب بخشی شود.
وی پروژه گازرسانی به ۱۰ روستای منطقه لوداب را از دیگر برنامه های در دست اجرای برای محرومیت زدایی از این منطقه ذکر کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبار گازرسانی به روستاهای لوداب را ۲۰ میلیارد ریال است.
خادمی تصریح کرد: این طرح تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری می سد.
در این آیین مردم منطقه لوداب مشکلات خود را با مسوولان در میان گذاشتند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.