عزم جدی هلال احمر در خدمت رسانی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: مدیرکل هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دستگاه برای خدمات‌دهی به استانی محروم نیاز به توجه بیشتر از نظر اعتبارات، امکانات و تجهیزات دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ مسعود مثنوی در حضور نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر کشور اظهار کرد: هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد برای موفقیت در کارهای خود فرمان نوروزی هر سال مقام معظم رهبری را در عمل به کار می‌بندد.

این مسئول گفت: به همین منظور در سال‌جاری پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی، تعامل با سایر دستگاه‌ها را بیش از گذشته در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مدیرکل هلال‌احمر استان در ادامه افزود: رویکرد ما در هلال‌احمر استان این است که با همه دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف اعم از حوزه فرهنگی و اجتماعی و خدماتی ارتباط و تعامل کامل داشته باشیم.

وی یکی از دلایل موفقیت در کارهای هلال‌احمر استان را همین تعامل بیان کرد و گفت: در ایام مختلف سال از جمله در نوروز همین تعامل موجب شد که بتوانیم خدمات خوبی به مسافران ارائه کنیم.

مثنوی افزود: در کنار خدمات‌دهی و خدمات‌رسانی که تحت عناوین مختلف داریم یکی دیگر از برنامه‌های ما اقدامات فرهنگی است که در این حوزه تاکنون تلاش‌های خوبی انجام شده است.

مدیرکل هلال‌احمر استان افزود: استان ما به دلایل مختلف استانی محروم است که مناطق محروم زیادی دارد و بر همین اساس مردم انتظار دارند که از سوی مسئولان به آن‌ها توجه بیشتری شود.

وی عمق محرومیت در این استان را نسبت به سایر استان‌ها قابل مقایسه ندانست و افزود: بر همین اساس تمام توان خود را بر خدمات‌رسانی به این مردم محروم در هلال‌احمر گذاشته‌ایم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.