توفیق خدمتگزاری نیازمندان در کنار امدادگران کمیته امداد افتخار است

دنا نما: مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گفت: برای ما افتخار است که در کنار امدادگران کمیته امداد خدمتگزار نیازمندان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ مدیرکل کمیته امداد استان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گفت: صدا و سیما نقش تأثیرگذار و بسزایی در پیشبرد اهداف و برنامه های کمیته امداد دارد.

جشن عاطفه ها یاسوج

سیدغلامرضا متقی با بیان اینکه هرساله جشن عاطفه ها با محوریت کمیته امداد، صدا و سیما، آموزش و پرورش و بسیج برگزار می شود، بیان کرد: مهم ترین مرکز هدایت صدا و سیما است که می تواند فرهنگ سازی نماید و مردم را نسبت به برنامه ها و اهداف کمیته امداد در کمک به نیازمندان با اطلاع رسانی درست، آگاه کند.

وی فرهنگ سازی در زمینه کمک به نیازمندان و افراد بی بضاعت را مهم عنوان کرد و گفت: صلاح بر این است که در برنامه های مختلف صدا و سیما، تبلیغات جشن عاطفه ها گنجانده شود تا مردم متوجه نیازمندان شده و نسبت به این امر خیر اقدام کنند.

متقی به برگزاری جشن عاطفه ها در روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه در پایگاههای کمیته امداد و مصلاهای نمازجمعه و هشتم شهریور ماه در مدارس اشاره کرد و گفت: ۲۷۶ پایگاه کمیته امداد، مساجد، بسیج و مراکز نیکوکاری و تمامی مدارس استان آماده جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به دانش آموزان نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه شعار امسال جشن عاطفه ها «مهر در انتظار همدلی»می باشد، گفت: تمام کمک های جمع آوری شده از مدارس استان، بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان نیز در این نشست، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با تمام توان در راه خدمت به نیازمندان تلاش کنیم.

یوسف افشارنیا گفت: جشن عاطفه ها از جشن های محوری است که در راستای همدلی و وحدت با اهداف انسان دوستانه برگزار می شود.

وی افزود: برای ما افتخار است که در کنار کمیته امداد توفیق خدمتگزاری به نیازمندان را داشته باشیم و مراسم متمرکز این در این راستا را پوشش دهیم.

افشارنیا، آمادگی صدا و سیما را جهت هرگونه همکاری با کمیته امداد اعلام کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز استان از تمام ظرفیت خود برای تبلیغات جشن عاطفه ها و همکاری در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.