نارضایتی امام جمعه مارگون از کاروان همدلی و همزبانی

دنا نما: امام جمعه مارگون گفت: کاروان همدلی گره‌ای از مشکلات مردم مارگون باز نکرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور اظهار کرد: با توجه به نشست‌هایی که با بعضی از مدیران استانی و شهرستانی داریم حقیقتا از عملکرد و ضعف مدیریت بعضی از آنها رنج می‌بریم.

امام جمعه مارگون گفت: در بعضی از نقاط استان انتصاب مدیران استانی و شهرستانی و منطقه‌ای بر اساس شاخصه‌ها و تز مدیریتی صورت نپذیرفته بلکه احساس می‌شود در جاهای زیادی به مثابه جناحی و سیاسی این انتصابات بوده است.

وی باذ بیان اینکه عدم شایستگی و توانمندی بعضی از مدیران ضربه بزرگی به جامعه خواهد زد،‌ افزود: در جاهایی دیده می‌شود که بعضی از مدیران استقلالی از خود ندارند و افرادی را که شایستگی مسئولیت‌ها نیستند به کار می‌گیرند.

امام جمعه مارگون با بیان اینکه متاسفانه باید گفت که در این میان عملکرد دستگاه‌های فرهنگی استان رضایت‌بخش نیست، افزود: حدود یک سال است که در کسوت امام جمعه توفیق خدمتگزاری این منطقه را دارم اما تاکنون دستگاه‌های فرهنگی به منطقه مارگون نیامده‌اند.

امام جمعه مارگون از حضور کاروان همدلی و همزبانی استان به این منطقه ابراز نارضایتی کرد و گفت: با چهار ساعت مستقر شدن در یک بخش که ۲۶ هزار نفر جمعیت دارد نمی‌توان همدلی ایجاد کرد.

خواجه‌پور تصریح کرد: شرط همدلی، همدردی و حل مشکلات مردم است ولی بنا به تحقیقاتی که از طرف بنده شده است خیلی از فر‌م‌های پر شده مشکلات مردم به نمایندگی‌های ادارات مارگون عودت داده شد.

خواجه‌پور گفت: اگر اداراتی که به عنوان نمایندگی در این منطقه مستقر شده‌اند می‌توانستند مشکلات مردم را حل کنند که دیگر نیازی به کارگروه‌های مسئولان استانی نبود.

وی گفت: حال آنکه دیده می‌شود علاوه بر اینکه مشکلات اکثر این مردم حل نشده بلکه  نارضایتی خود را با حضورشان به دفتر امام جمعه اعلام کردند.

امام جمعه مارگون از مسئولان خواست تا خالصانه و صادقانه به خدمتگزاری مردم بپردازند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.