اجرای ۲۰ ویژه‌برنامه سالروز آزادسازی «سوسنگرد» در کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۰ ویژه‌برنامه ۲۶ آبان ماه، همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دنا نما؛ امرلله درفشی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۲۴ آبان ماه در نشست سالروز آزادسازی سوسنگرد از اجرای ۲۰ ویژه‌برنامه همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد در این استان خبر داد.
وی اعزام تعدادی از دانش‌آموزان به منطقه عملیاتی سوسنگرد، دعوت از سخنرانان دفاع مقدس در مدارس استان، سرکشی از خانواده شهدا، پیاده‌روی خانواده شهدا و عموم مردم و برگزاری مسابقات مختلف و شب شعر را از جمله برنامه‌های اجرایی به‌مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد عنوان کرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش کرسی‌های آزاد اندیشی، اضافه کرد: مهمترین برنامه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، تبیین نقش امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهید چمران است، چراکه برگزاری این کرسی‌ها به‌ویژه در دانشگاه‌ها برای نسل جوان بسیار تاثیرگذار است.
بنا بر این گزارش، همچنین، فتاح محمدی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند جهت هویت‌بخشی به نسل جوان مؤثر باشد، بیان کرد: مجاهدت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تاریخ را برای ما و آیندگان بیمه کرد و دنیا متقاعد شدند که باید جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک قدرت بزرگ بپذیرند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران یک قطب تصمیم‌گیری در خاورمیانه است و همه مسائل و برنامه‌ریزی‌ها با حضور ایران انجام می‌شود.

ایکنا

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.