فتنه‌گران تا زمانی که توبه نکرده و از مردم عذرخواهی نکنند حق بازگشت به نظام را ندارند

دنانما: امام جمعه چرام گفت: از حرکت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به خصوص خواهر دانشجویی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، حمایت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ حجت‌الاسلام جعفر طزری عصردیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات پیش‌رو و با بیان اینکه جریان‌های مختلف در این ایام اقدام به برگزاری همایش می‌کنند، اظهار کرد: این حق هر حزب و گروهی است که بتواند چنین همایشی را برگزار کرده و از سخنرانان مشهور و پرنفوذ استفاده کند.

امام جمعه چرام با تأکید بر اینکه هیچ‌کس حق بر هم زدن این همایش‌ها را ندارد، اضافه کرد: آنچه مایه نگرانی بوده، این است که عده‌ای در جهت برهم زدن آرامش و امنیت جامعه از سخنرانانی استفاده می‌کنند که جزو خطوط قرمز نظام هستند.

وی، نمونه این اقدام را اتفاقی دانست که در دانشگاه آزاد یاسوج رخ داد و اضافه کرد: با دعوت گروهی، یکی از عناصر دخیل در فتنه جهت سخنرانی دعوت شد که مدتی در زندان بوده است و اکنون نه تنها توبه نکرده، بلکه بر عقاید خود پافشاری می‌کند و اسلام را مربوط به ۱۴۰۰ سال پیش می‌داند.

طزری متذکر شد: فتنه‌گران تا زمانی که توبه نکرده و از مردم عذرخواهی نکنند، حق بازگشت به نظام را ندارند.

خطیب جمعه چرام با متذکر شدن این مطلب که دعوت از فتنه‌گران جهت برگزاری همایش از خطوط قرمز نظام است، خاطرنشان کرد: فرزندان انقلابی نظام هرگز اجازه حضور به فتنه‌گران را نخواهند داد.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانیم از هر کسی که در مقابل فتنه‌گران بایستد حمایت کنیم، بنابراین از حرکت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به خصوص خواهر دانشجویی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، حمایت می‌کنیم و هرگز اجازه عرض‌اندام به فتنه‌گران و حامیان فتنه را نخواهیم داد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.