تجلیل از دستگاههای برتر با موضوع تزئینات دهه فجر در شورای اداری استان

دنانما: محمدعلی جاوید در نشست کمیته فضاسازی دهه فجر اظهار کرد: شهرداری به وظایف خود در زمینه بزرگداشت سالروز دهه فجر انقلاب اسلامی عمل می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بحث تزئینات اعتقاد داریم که همه دستگاه‌ها با کمک یکدیگر فضای با نشاطی برای دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز استان ایجاد کنند.

این مسئول گفت: باید از دستگاه‌های اجرایی ارزیابی صورت گیرد زیرا بسیاری از دستگاه‌ها در ایام دهه‌فجر انقلاب اسلامی سوت و کور هستند و برنامه‌ای برای این دهه ندارند.

شهردار یاسوج گفت: به همین منظور در دهه‌فجر امسال از نظر فضاسازی ۵ دستگاه برتر و همچنین دستگاه‌های کم‌کار با مستندسازی که صورت می‌گیرد در شورای اداری استان معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: به همین منظور شهرداری یاسوج در اقدام اولیه که انجام داده تعداد ۳۰ پایه چراغ برق هر کدام به ارزش ۸۵۰ هزار تومان در پیاده‌روهای سطح شهر یاسوج نصب می‌کند.

جاوید گفت: یکی از اقدامات دیگر شهرداری یاسوج به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی این است که تبلیغات محیطی در بیلبوردهای سطح شهر یاسوج برای پرداختن به موضوع دهه فجر انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌ها مجانی است.

این مسئول افزود: متأسفانه برخی از دستگاه‌ها آن هم در روزهای آخر دهه فجر اقدام به نصب بنر به شکل نامناسب به درختان پارک‌ها می‌کنند که چهره شهر را نازیبا جلوه می‌دهد.

وی با درخواست از دستگاه‌های مختلف برای تجمیع برنامه‌های دهه‌فجر تصریح کرد: اگر برنامه‌ها به صورت تجمیع شده و با همکاری همه دستگاه‌ها برگزار شود علاوه بر هزینه کمتر برنامه‌های بهتر و باکیفیت‌تری برگزار می‌شود.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.