شورای نگهبان زمان دقیق نتایج بررسی انتخابات را اعلام کرد

دنا نما: در حالی که قریب به ۴۰ روز از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی می گذرد اما هنوز تکلیف برخی حوزه های انتخابیه مشخص نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما،حوزه های انتخابیه ماکو، کهنوج، بویراحمد و دنا، دهلران و پاکدشت در انتظار تایید انتخابات توسط شورای نگهبان هستند..

در همین باره علی پورعلی‌مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه وقت کافی برای بررسی این حوزه‌های انتخابیه وجود دارد و شورای نگهبان اعلام کرده است بعد از تعطیلات عید نتیجه نهایی این حوزه‌ها را اعلام خواهد کرد، افزود: تعدادی بازرس به این حوزه‌های انتخابیه از سوی شورای نگهبان اعزام شدند. همچنین آراء در برخی از شعب بازشماری شده است.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به بازشماری برخی صندوق‌ها آیا در نتیجه نهایی منتخبان تغییری ایجاد شده است یا خیر، گفت: تا الان و با توجه به بازشماری‌هایی که صورت گرفته تغییری در نتایج حاصل نشده است.

هر چند تاکنون منابع رسمی چیزی درباره انتخابات این ۵ حوزه و نتیجه احتمالی آن اعلام نکرده اند اما منابع آگاه خبر داده اند تا آخر هفته جاری نظر شورای نگهبان درباره برخی از این حوزه ها اعلام می شود.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: با توجه به جلسات هفتگی شورای محترم نگهبان که در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می شود به احتمال فراوان نتیجه انتخابات بویراحمد و دنا در یکی از این دو روز اعلام خواهد شد.

وی بیان داشت: بیشتر احتمال می رود نتیجه بررسی و بازشماری انتخابات بویراحمد و دنا در روز چهارشنبه هفته جاری اعلام شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.