رئیس کل دادگستری استان: پرونده مؤثری در سرنوشت انتخابات مشاهده نشد

دنا نما: رییس کل دادگستری استان در دیدار با امام جمعه شهر یاسوج گفت: در  نزاع های دسته جمعی ۴۰ درصد و نزاع های فردی ۲۰ درصد کاهش یافته است که این روند فضای مطلوب و امید بخشی را برای استان نوید می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از روابط عمومی دادگستری استان حجت الاسلام و المسلمین مزارعی به همراه شورای قضایی استان در دیدار بهاری خود از امام جمعه شهر یاسوج اظهار کرد: چهار هزار و ۴۱۹ پرونده از سال های گذشته مختومه شده تا تکلیف دعاوی طرفین پرونده مشخص شود و در این زمینه نگرانی ها ازبین برود.

وی بیان کرد: در این چند ماه اخیر ۳۲ میلیارد ریال برای دادگستری استان اعتبار جذب کرده ایم و بنا به این گزارش دستگاه قضایی استان در بعضی از حوزه ها جزو ده استان برتر بوده و در بعضی از حوزه ها مانند سیستم مکانیزه از رتبه ۲۹ به رتبه ۱۱ صعودکرده­ که خود دلیلی بر تلاش همه جانبه دستگاه قضایی استان برای خدمت رسانی به مردم شریف این استان است.

رییس شورای قضایی استان یادآور شد: امن ترین و آرام ترین انتخابات را نسبت به دوره های گذشته داشتیم، به طوری که پرونده موثری که در سرنوشت انتخابات موثر باشد مشاهده نشده است.

مزارعی عنوان کرد: ستاد دیه در سال گذشته کمک های بلاعوض به افراد بی بضاعت کرده است و نقش موثری در آزادی زندانیان فقیر داشته است.

وی هشدار داد: مدیرانی را  که در ارائه خدمات به مردم سهل انگاری می کنند، مورد بازخواست قرار می دهیم و اجازه نمی دهیم فضای بدبینی و بی اعتمادی در جامعه به یک موضوع رایج تبدیل شود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهر یاسوج با تقدیر از عملکرد دستگاه قضایی استان در چند ماهه اخیر گفت:گزارش رییس کل دادگستری استان درباره وضعیت آسیب ها، جرایم و پرونده ها بسیار جامع و امیدوارکننده است.

وی گفت: خوشبختانه دستگاه قضایی استان تاکنون امنیت را برقرار کرده و پناهگاه مردم و حقوق از دست رفته آنهاست به همین دلیل معتقدیم که شور و نشاط در جامعه همچنان برقرار است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.