افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۹۰ پروژه عمرانی در شهرستان دنا

دنا نما: فرماندار دنا خبر از کلنگ زنی و افتتاح  بیش از ۹۰ پروژه عمرانی  با حضور دکتر خادمی استاندار درشهرستان داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، عباس بهشتی روی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال اشاره کرد.
بهشتی روی گفت: هفته دولت فرصتی است تا ضمن تجلیل از شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر گزارشی از عملکرد دولت در بخش‌های مختلف به مردم اطلاع‌رسانی گردد.
وی به برنامه‌های گرامیداشت این ایام در شهرستان دنا اشاره کرد و افزود: باید خدمات و عملکردهای مسؤولین به مردم اطلاع‌رسانی شود و این اطلاع‌رسانی خود زمینه اعتماد مردم نسبت به مدیران را افزایش می‌دهد
نماینده عالی دولت در ادامه افزود : افتتاح و کلنگ زنی ۹۰پروژه عمرانی در دومین روز از  هفته دولت که با حضور دکتر سید موسی خادمی استاندار  انجام می گیرد  با اعتباری بالغ بر  ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
فرماندار دنا : با اشاره به برنامه‌های هفته دولت اظهار داشت:دیدار با نماینده ولی فقیه در شهر سی سخت , تجدید میثاق با شهدا،  دیدار مردمی بااهالی شهر سی سخت کلنگ زنی و افتتاح پروژه های عمرانی , ورزشی بخشی از مراسمات هفته دولت خواهد بود.

بهشتی روی خدمات زیربنایی روستاها اعم از آب، برق، راه و …، خدمات شهری، توسعه معابر شهری، آسفالت خیابان‌ها و توسعه فضای سبز، پروژه‌های کشاورزی،طرحهای اموزشی و فرهنگی را مهم ترین سرفصل های پروژه شهرستان دنا عنوان نمود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.