حضور مدیرعامل نفت گچساران در تمرینات نماینده هندبال ایران در جام باشگاه‌های جهان

دنا نما: مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تمرینات هندبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از تمرینات تیم هندبال بزرگسالان این باشگاه اعزامی به مسابقات باشگاه‌های جهان بازید کرد.

بر اساس این گزارش، هوشنگ صیدالی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: تیم هندبال بزرگسالان این باشگاه که به عنوان نماینده قاره آسیا و کشور عزیزمان ایران در این مسابقات مهم شرکت می‌کند نقش بزرگی در معرفی ورزش گچساران به دنیا را برعهده دارد.

صیدالی افزود: حضور یک تیم از شهر گچساران به عنوان نماینده قاره آسیا مسوولیت بزرگی بر دوش تک تک بازیکنان و کادر فنی این تیم قرار داده و همه مردم ایران و قاره آسیا از این تیم انتظار حضوری پرقدرت دارند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: برای حضور مقتدرانه این تیم در این مسابقات با تمام قوا آماده همکاری و حمایت هستیم و تلاش همه همکاران مجموعه ورزش نفت و گاز گچساران برای موفقیت این تیم کاملا مشهود است.

وی افزود: شور و نشاطی که در اردوی آماده‌سازی این تیم حکمفرما بود نشان از انگیزه بالا این تیم برای حضور مقتدرانه در این مسابقات و حفظ حیثیت هندبال ایران و آسیا است.

گفتنی است تیم هندبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران به عنوان تنها نماینده ایران و آسیا در مسابقات جام باشگاه های جهان به میزبانی کشور قطر حضور پیدا می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.