برخی بی‌انصافی می‌کنند/ یکی از پروژه‌های بزرگ آبفار در روستای تمنک است

دنا نما: مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی دنا در واکنش به این موضوع که این شرکت در روستای تمنک کاری نکرده است و مردم نباید آب‌بها بدهند، گفته است: برخی بی‌انصافی می‌کنند در حالی که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها در این روستا اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، ایرج کریمی با اشاره به درج برخی اخبار به نقل از مردم روستای تمنک مبنی بر اینکه آب این روستا از سوی خود مردم تأمین شده است و شرکت آب و فاضلاب در این روستا کاری نکرده است، اظهار کرد: شبکه آب‌رسانی جدید روستای تمنک با یک میلیارد تومان اجرا شده است و این روستا از آبی سالم و بهداشتی برخوردار است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی دنا افزود: هیچ دلیلی برای خودداری برخی افراد از نصب کنتور و امتیاز انشعاب آب نیست و این شرکت در راه خدمات و اهداف خود، مصمم و جدی است.

کریمی ادامه داد: افراد خاصی که در طرح‌های ماهی و طرح‌های دیگر منافعی دارند، با این اظهارات می‌خواهند جلوی خدمات به مردم روستا را بگیرند ولی مردم روستای تمنک فهیم‌تر از آن هستند که وارد این بازی‌ها شوند.

او با بیان اینکه خط انتقال قدیمی این روستا از مدار خارج شده و آب جدیدی با خط انتقال و مخزن جدید وارد مدار شده است، تصریح کرد: آب این روستا با اجرای این پروژه نه تنها مشکلی ندارد بلکه یکی از سالم‌ترین و با کیفیت‌ترین آب‌ها است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی دنا از نصب کنتور در بین حدود ۴۰ درصد از خانوارهای روستای تمنک خبر داد.

اقدامات قضایی و قبوض جریمه دو اقدام بازدارنده برای کسانی که از نصب کنتور خودداری می‌کنند

محمدرضا داناپور، معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی دنا و کارشناس حقوقی این شرکت با بیان اینکه علیه کسانی که مانع نصب کنتور شوند، اقدامات قضایی را دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: پیگیری‌های قضایی و صدور جرایم سنگین دو اقدام این شرکت برای کسانی است که می‌خواهند به صورت غیرمجاز از آب شرب استفاده کنند.

وی همه افراد را در مقابل قانون یکسان دانست و تأکید کرد: خدمات این شرکت باید به صورت عادلانه باشد و دلیلی ندارد که یک روستا بخواهد از پرداخت آب‌بها خودداری کند در حالی که آب سالم و بهداشتی در اختیار آنها قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، برخی از افراد روستای تمنک مدعی هستند که آب آنها غیربهداشتی است و شرکت آب و فاضلاب نباید برای نصب کنتور و اخذ پول از مردم به آنها فشار بیارود.

این افراد مدعی شدند که خط انتقال این روستا مربوط به گذشته است و کاملا فرسوده است و در همه این سال‌ها آب این روستا رایگان بوده و اکنون اگر می‌خواهند از ما پولی بگیرند باید شبکه جدید با آب سالم در اختیار آنها باشد.

ادعاهایی که مدیران شرکت آب و فاضلاب رد می‌کنند و می‌گویند یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های آب‌رسانی درا ین روستا اجرایی شد و آب بسیار سالمی در اختیار آنها قرار داده شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.