زنگ تفریح پیمانکاران در چهارخطه یاسوج – اصفهان/ مرثیه‌ای برای جان باختن‌های جانکاه

دنا نما: مدیر مسؤول پایگاه خبری دنا نما گفت: از همه مهمتر جان باختن هموطنان در محور یاسوج – اصفهان به دلیل تصادفات که عوامل جاده‌ای بی‌تاثیر نیست و بسیار نگران کننده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، عزت‌اله محسنی‌پور با تبریک روز ۱۷ مرداد به همه خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: محور یاسوج – اصفهان یکی از دغدغه‌های استان است و احساس می‌شود چهارخطه کردن این محور ترانزیتی زنگ تفریح پیمانکاران شده است و میزان پیشرفت این پروژه مطلوب نیست.

وی گفت: به درازا کشیدن چهار خطه کردن، تعطیلی کارگاه پل بزرگ تنگ سریز، اول افتتاح قطعات این محور و بعد رها کردن و توجه نکردن به ایمن‌سازی جاده و نداشتن کنارگذر برای ورود از جاده‌های فرعی به محور اصلی و تونل‌های غیراستاندارد و دارای کمترین میزان روشنایی و از همه مهمتر جان باختن هموطنان در محور یاسوج – اصفهان به دلیل تصادفات که عوامل جاده‌ای بی‌تاثیر نیست، بسیار نگران کننده است.

این فعال رسانه‌‌ای در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید است روزی شاهد چهار بانده شدن محور یاسوج ‌- اصفهان از یاسوج تا خروجی استان در مرز چهارمحال و بختیاری باشیم چرا که یکی از بزرگترین زیرساخت‌هایی که باعث پیشرفت هر استان می‌شود محورهای ارتباطی و میزان دسترسی به بیرون از مرزهای جغرافیایی و استان‌های همجوار است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.