لزوم تبیین و برجسته سازی ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهیدان باهنر و رجایی

دنا نما: نماینده ولی فقیه درسپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تبیین و برجسته سازی ویژگی های شهیدان باهنر و رجایی برای جامعه ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت الاسلام  سید امان الله حسینی صدر ظهر دوشنبه در کمیته مراسم ستاد بزرگداشت هشتم شهریور افزود: رسانه ها باید تحلیلی وارد شده و ویژگی های دولت شهید رجایی تبیین و برجسته شود.

حسینی صدر با گرامی داشت یاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر و نحوه مدیریت این دو شهید  تصریح کرد: این مدیریت درجامعه اسلامی تلفیقی از مدیریت حوزه و دانشگاه بود.

وی افزود: دولت شهید رجایی مدافع ارزش ها بود و باید جهت دهی به اذهان جامعه برای ترویج ارزش ها انجام شود.  حسینی صدر گفت: روحیه ساده زیستی  از جمله ویژگی های  شهید رجایی بود، که این ویژگی در رهبران الهی تجلی پیدا می کرد و امام خمینی(ره) نیز دارای این ویژگی بود و مقام معظم رهبری نیز از این روحیه و ویژگی برخوردار است.

وی افزود: باید از روحیه ساده زیستی شهید رجایی درس گرفت و از آن برای تعالی و رشد استفاده کرد.  نماینده ولی فقیه در سپاه فتح  استان گفت: روحیه ساده زیستی و تقوای این دو شهید می تواند الگوی مناسبی  برای جامعه باشد.

حسینی صدر با اشاره به جنایات منافقین  بیان داشت: منافقین دولت شهید رجایی را متوقف کردند و باید برای تبیین چهره زشت منافقین تلاش شود، و مشخص شود  که چه ظلمی به نظام و انقلاب  کردند.

وی افزود: منافقین در جنگ ستون پنجم بودند و ضربات مهلکی زدند وخیانت های زیادی کردند.  حسینی صدر گفت: باید رسانه ها و حوزه مجازی  جنایت های این منافقین را تبیین کنند و باید برای  نسل جوان تبیین شود که این افراد چه جنایت هایی کردند.

وی افزود: داعش چهره جدید منافقین است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.