احمدی فردی معتدل و خوش‌فکر برای کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد است

دنا نما: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: احمدی فردی معتدل و خوش‌فکر برای کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، غلام‌محمد زارعی در آیین تکریم و معارفه استانداران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با همکاری نمایندگان در چهار سال گذشته دستاوردهای خوبی داشتیم.

وی گفت: بخش مهمی از دستاوردها به دلیل همکاری و هماهنگی مسؤولان ارشد اجرایی و نمایندگان بوده و با استاندار سابق همدلی خوبی داشتیم که فهم و زبان مشترکی را در استان ایجاد کرد.

زارعی افزود: برای ما مهم بودن اولویت نداشت بلکه تنها به فکر همدلی بودیم و به دلیل این هماهنگی و تعاملی که با هم و با دولت داشتیم این تفاهم پیش آمد.

این نماینده مجلس گفت: چهار سال آینده سالی درخشان برای استان خواهد بود و با پرهیز از هرگونه اختلاف راه مقدس خدمت‌گذاری را در استان ادامه می‌دهیم.

زارعی تصریح کرد: این رویکرد معتدل خدمت‌گذاری در چهار سال آینده در استان ادامه خواهد داشت و احمدی هم فردی متعادل و خوش‌فکر برای کمک به توسعه استان است.

وی گفت: احمدی خدمات خوبی در دوره نمایندگی در ایلام داشته که باید از این ظرفیت برای توسعه استان با همدلی و هماهنگی بیشتر داشته باشیم و اگر ناهماهنگی باشد بیش از همه مردم ضرر خواهند کرد و مطمئنیم که آینده استان روشن است.

وی تلاش‌های خادمی را در استان ماندگار دانست و گفت: بیش از همه ما دل او برای استان می‌تپید و همکاری و هماهنگی خوبی با نمایندگان برای توسعه استان داشت

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.