بسیاری از مشکلات کهگیلویه و بویراحمد ناشی از ضعف مدیریتی است

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیاری از مشکلات این استان به دلیل کمبود اعتبار و یا منابع مالی نبوده بلکه ناشی از ضعف مدیریتی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، علی محمد احمدی روز یکشنبه در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پایه و اساس فعالیت مدیران اجرایی در استان باید مبتنی بر کار تیمی بوده و در غیر این صورت هیچ اغماضی با آنان نخواهد شد.
وی با اشاره به لزوم فعال تر شدن مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: فقر و محرومیت به هیچ وجه شایسته مردم این استان نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شورای فنی جزء مهمترین شوراهای این استان بوده و باید با ارائه راهکارها و پیشنهادهای مناسب و تصمیم گیری اصولی در آن مشکلات موجود در زمینه ساخت و ساز و اجرای طرح های عمرانی در استان برطرف شود.
احمدی عنوان کرد: یکی از دلایل مهم تأخیر در اجرای برخی طرح های عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد واگذاری طرح های کلان به پیمانکاران کم توان و کم تجربه است که باید حساسیت بیشتری در این زمینه داشت.
وی ابراز داشت: مشاوران طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد باید قوی تر بوده و از توان فنی و مهندسی بالایی برخوردار باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار رعایت هر چه بیشتر اصل مهم ایمنی در اجرای طرح های عمرانی در این استان شد و گفت: در نشست بعدی شورای فنی استان ۲۰ طرح عمرانی دارای اولویت و مشکل دار شناسایی و برای رفع مشکلات آنها تصمیم اجمالی و نهایی گرفته شود.
احمدی اظهار داشت: رویکرد نشست های شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد و نحوه گزارش دهی بازدید از طرح های عمرانی در حال ساخت استان باید تغییر کند.
وی افزود: لازم است از طرح های عمرانی کلان و مهم کهگیلویه و بویراحمد بازدید شود تا بهتر بتوان در نشست های شورای فنی استان برای رفع مشکلات آنها برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.
احمدی با تأکید بر لزوم حضور فعال و همراه با تسلط اطلاعاتی مدیران کل کهگیلویه و بویراحمد در نشست های شورای فنی این استان، بیان کرد: مصوبات شورای فنی استان با دقت رصد شده و دلایل اجرا نشدن آنها نیز باید توسط مدیران مربوطه توضیح داده شود.
وی عنوان کرد: تمامی امور و فعالیت ها باید بیش از پیش در کهگیلویه و بویراحمد نظام مند شوند تا پایلوت و الگویی برای دیگر استان های کشور شود.
یکهزار و ۸۱۸ طرح عمرانی در زمینه ‌های مختلف اعم از راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.