برخورد شدید و بازداشت در انتظار مدیرانی که در برگزاری انتخابات همکاری نکنند

دنا نما: معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هر مدیری که در استفاده از ظرفیت دستگاه اجرایی خود برای برگزاری انتخابات همکاری نکند برخورد شدید و حتی بازداشت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ فتاح محمدی در همایش فرمانداران و بخشداران استان کهگیلویه و بویراحمد که در دهدشت برگزار شده بود همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی در برگزاری باشکوه انتخابات را ضروری خواند و اظهار داشت: با هر مدیری که از ظرفیت‌های موجود برای انتخابات استفاده نکند برخورد شدید می‌شود.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کوتاهی و امتناع مدیران از در اختیار قرار دادن تجهیزات لازم برای اجرای انتخابات حتی اگر لازم باشد با بازداشت همراه خواهد بود.

وی انتخابات را یک آزمون بزرگ در سطح ملی و بین‌المللی دانست و با اشاره به حساسیت این آزمون تصریح کرد: با توجه به نخستین تجربه انتخاباتی دولت تدبیر و امید باید برای تحقق شعار و برنامه‌های این دولت با ایجاد تسلط و توانمندی در بدنه اجرایی انتخابات همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشیم.

محمدی تهیه شناسنامه برای هر شعبه اخذ رای در جهت شناسایی نیازمندی‌ها و آسیب شناسی انتخابات گذشته را لازم خواند و با بیان اینکه باید به تناسب حساسیت شعبه نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات تامین شود افزود: هر شهرستان ظرفیت خود را در راستای تامین نیازمندی‌ها و بر اساس شناسنامه شعب احصا کند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشکیل جلسات مختلف شهرستانی و استانی برای آمادگی کامل را از جمله برنامه‌های هماهنگی برگزاری انتخابات در استان برشمرد و گفت: جلساتی با دبیران احزاب، معتمدین و افراد با نفوذ،احزاب و تشکل‌های سیاسی و دانشجویی به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.

وی تعداد شعب اخذ رای در سطح استان را ۸۵۰ مورد دانست و با بیان اینکه ممکن است تا زمان برگزاری انتخابات تغییراتی در تعداد شعب ایجاد شود، تصریح کرد: ۵۵ درصد شعب ثابت و مابقی سیار هستند.

محمدی از تسویه مطالبات عوامل اجرایی انتخابات گذشته تا قبل از برگزاری انتخابات خبر داد و تصریح کرد: ۶۳ درصد حق‌الزحمه عوامل اجرایی و نیروهای برگزاری انتخابات پرداخت شده و ۳۷ درصد مابقی تا قبل از اسفند ماه پرداخت خواهد شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.